Artykuły

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Autor:Krystian Mączyński
Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.
Czytaj więcej >

Klimatyzacja

Autor:Krystian Mączyński
W dzisiejszych czasach układy klimatyzacyjne stały się standardem w większości samochodów. Nawet najtańsze i najbardziej ekonomiczne pojazdy są wyposażone w klimatyzację, dlatego dzisiaj postaramy się pokrótce opisać budowę układu klimatyzacji, czynności serwisowe a także najczęstsze usterki.
Czytaj więcej >

Klocki i tarcze hamulcowe, czyli odwieczny dylemat kierowców jakie wybrać?

Autor:Krystian Mączyński
Zarówno klocki, jak i tarcze hamulcowe, należą do części eksploatacyjnych w każdym aucie. Oznacza to, że prędzej czy później, będziemy zmuszeni do ich wymiany. Które z nich są najlepsze? Które klocki piszczą a które nie? Jakie tarcze hamulcowe są najtrwalsze i odporne wszelkiego rodzaju skrzywienia i defekty? To oczywiście zależy od wielu czynników m.in. stylu jazdy, klasy pojazdu itp.
Czytaj więcej >

Filtry kabinowe - co to takiego?

Autor:Krystian Mączyński
Filtr kabinowy, nazywany inaczej przeciwpyłkowym, jest nieco mniej popularny niż filtry oleju, powietrza i paliwa, nie znaczy to jednak, że jest w samochodzie niepotrzebny. Sprawuje on szereg funkcji, dzięki którym jazda jest bezpieczna i komfortowa.
Czytaj więcej >

Rozporządzenie GVO – czyli szansa na oszczędności dla każdego kierowcy!

Autor:Krystian Mączyński
Czy zawsze chciałeś wydawać na części mniej? Kupować je po atrakcyjnych cenach, bez wychodzenia z domu? Wybierać samodzielnie warsztaty, które uważasz za najlepsze dla Twojego auta?
Czytaj więcej >

Jakie amortyzatory? Gazowe czy olejowe?

Autor:Krystian Mączyński
Zastanawiacie się jakiego rodzaju amortyzatory wybrać do swojego auta? Nie wiecie jakie są zasadnicze różnice pomiędzy amortyzatorami gazowymi a olejowymi? Postaramy się przedstawić główne cechy tych dwóch grup amortyzatorów.
Czytaj więcej >
1  Poprzenia  28  29  30  31  32  33  34  35  36