Cechy produktów

Hamulce bębnowe na osi przedniej i tylnej

Układ hamulcowy, w którym zastosowano zaciski bębnowe zarówno na tylnej, jak i na przedniej osi. Najczęściej taki system hamulcowy stosowany był w starszych modelach samochodów.
Czytaj więcej >

Hamulce bębnowe na osi tylnej

Najczęściej spotykany układ hamulcowy w samochodach osobowych, stosowany u niektórych producentów do dnia dzisiejszego. Przy zastosowaniu hamulców bębnowych z tyłu, na przedniej osi montowane są hamulce tarczowe.
Czytaj więcej >

Hamulce bez zaworu wyrównawczego ciśnienia

Układ hamulcowy, w którym nie został zastosowany zawór wyrównawczy ciśnienia, przez co w pewnym stopniu jest bardziej narażony na przeciążenie ciśnieniowe. W takim systemie ciśnienie wytwarzane przez pompę jest od razu przekazywane na koła samochodu.
Czytaj więcej >

Hamulce elektrohydrauliczne

Elektrohydrauliczny układ hamulcowy jest znacznie szybszy od zwykłego układu hamulcowego. Dzięki jego zastosowaniu połączono niemal wszystkie funkcje i układy odpowiadające za hamowanie oraz utratę przyczepności. W samochodach z systemem elektrohydraulicznym pedał gazu działa jako potencjometr i jest połączony z pompą hydrauliczną poprzez kabel.
Czytaj więcej >

Hamulce elektromechaniczne

Układ hamulca elektromechanicznego to system, w którym nie występuje płyn hamulcowy, a po naciśnięciu pedału hamulca koła zatrzymywane są poprzez specjalne elektryczne zaciski, do których idzie sygnał z potencjometru pedału hamulca.
Czytaj więcej >

Hamulce elektroniczne

Elektroniczny system hamulcowy EBS to układ, który łączy ze sobą bardzo wiele systemów bezpieczeństwa i kontroli trakcji m.in. ABS czy ESR. Dzięki zastosowaniu elektronicznego systemu hamulców, reakcja na hamowanie po wciśnięciu pedału hamulca została bardzo skrócona.
Czytaj więcej >

Hamulce hydrauliczne

Hydrauliczny układ hamulcowy to obecnie najpopularniejszy system hamulcowy montowany w samochodach osobowych oraz dostawczych. Zasada tego systemu opiera się na pompie hydraulicznej, w której po naciśnięciu na pedał hamulca tłok zaczyna napierać na płyn hamulcowy. Dzięki zamkniętemu układowi, płyn wprawia w ruch tłoczki hamulcowe.
Czytaj więcej >

Hamulce hydrauliczne z urządzeniem wspomagającym hamowanie

Układ hamulcowy hydrauliczny, w którym mogło zostać użyte urządzenie wspomagające hamowanie to najbardziej standardowy system hamulcowy montowany w pojazdach osobowych i użytkowych. Najczęściej stosowanym urządzeniem wspomagającym hamowanie w takim układzie hamulcowym jest dobrze znane serwo.
Czytaj więcej >

Hamulce hydrauliczno-mechaniczne

System hamulcowy hydrauliczno-mechaniczny to układ najczęściej wykorzystywany w samochodach osobowych i dostawczych. Jego zasada działania opiera się na przepływie płynu hamulcowego napędzanego pompą hamulcową, oraz systemu linek i cięgien, który najczęściej stosowany jest na tylnej osi pojazdu.
Czytaj więcej >

Hamulce mechaniczne

Mechaniczny system hamulcowy jest układem, w którym podczas uruchamiania go dźwignią nożną lub ręczną, siła hamowania na koła przekazywana jest poprzez system cięgien, dźwigni i linek. Najczęściej taki system wykorzystywany jest na tylnych osiach pojazdów jako hamulec ręczny.
Czytaj więcej >
1  Poprzednia  4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12  Następna  29