Cechy produktów

Hamulce bez zaworu wyrównawczego ciśnienia

Układ hamulcowy, w którym nie został zastosowany zawór wyrównawczy ciśnienia, przez co w pewnym stopniu jest bardziej narażony na przeciążenie ciśnieniowe. W takim systemie ciśnienie wytwarzane przez pompę jest od razu przekazywane na koła samochodu.
Czytaj więcej >

Hamulce elektrohydrauliczne

Elektrohydrauliczny układ hamulcowy jest znacznie szybszy od zwykłego układu hamulcowego. Dzięki jego zastosowaniu połączono niemal wszystkie funkcje i układy odpowiadające za hamowanie oraz utratę przyczepności. W samochodach z systemem elektrohydraulicznym pedał gazu działa jako potencjometr i jest połączony z pompą hydrauliczną poprzez kabel.
Czytaj więcej >

Hamulce elektromechaniczne

Układ hamulca elektromechanicznego to system, w którym nie występuje płyn hamulcowy, a po naciśnięciu pedału hamulca koła zatrzymywane są poprzez specjalne elektryczne zaciski, do których idzie sygnał z potencjometru pedału hamulca.
Czytaj więcej >

Hamulce elektroniczne

Elektroniczny system hamulcowy EBS to układ, który łączy ze sobą bardzo wiele systemów bezpieczeństwa i kontroli trakcji m.in. ABS czy ESR. Dzięki zastosowaniu elektronicznego systemu hamulców, reakcja na hamowanie po wciśnięciu pedału hamulca została bardzo skrócona.
Czytaj więcej >

Hamulce hydrauliczne

Hydrauliczny układ hamulcowy to obecnie najpopularniejszy system hamulcowy montowany w samochodach osobowych oraz dostawczych. Zasada tego systemu opiera się na pompie hydraulicznej, w której po naciśnięciu na pedał hamulca tłok zaczyna napierać na płyn hamulcowy. Dzięki zamkniętemu układowi, płyn wprawia w ruch tłoczki hamulcowe.
Czytaj więcej >

Hamulce hydrauliczne z urządzeniem wspomagającym hamowanie

Układ hamulcowy hydrauliczny, w którym mogło zostać użyte urządzenie wspomagające hamowanie to najbardziej standardowy system hamulcowy montowany w pojazdach osobowych i użytkowych. Najczęściej stosowanym urządzeniem wspomagającym hamowanie w takim układzie hamulcowym jest dobrze znane serwo.
Czytaj więcej >

Hamulce hydrauliczno-mechaniczne

System hamulcowy hydrauliczno-mechaniczny to układ najczęściej wykorzystywany w samochodach osobowych i dostawczych. Jego zasada działania opiera się na przepływie płynu hamulcowego napędzanego pompą hamulcową, oraz systemu linek i cięgien, który najczęściej stosowany jest na tylnej osi pojazdu.
Czytaj więcej >

Hamulce mechaniczne

Mechaniczny system hamulcowy jest układem, w którym podczas uruchamiania go dźwignią nożną lub ręczną, siła hamowania na koła przekazywana jest poprzez system cięgien, dźwigni i linek. Najczęściej taki system wykorzystywany jest na tylnych osiach pojazdów jako hamulec ręczny.
Czytaj więcej >

Hamulce pneumatyczne

Hamulec pneumatyczny to system, w którym za uruchomienie hamulca odpowiada siła powietrza, które wytwarzane jest przez kompresor. Po naciśnięciu na pedał hamulca ciśnienie poprzez elektrozawór przekazywane jest na zaciski hamulcowe.
Czytaj więcej >

Hamulce tarczowe na osi tylnej

Najnowsze zastosowanie układu hamulcowego na tylną oś. Od niedawna montowane są na niej hamulce tarczowe, które są mniej awaryjne niż bębny hamulcowe. Hamulce tarczowe montowane na tylnej osi są także dużo bardziej wytrzymałe i mogą wytrzymywać większe obciążenia.
Czytaj więcej >
1  Poprzednia  5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13  Następna  33