Cechy produktów

Gaźnik

Gaźnik to urządzenie służące do wytwarzania mieszanki paliwowo-powietrznej o odpowiednim składzie. Stosowane jest w silnikach spalinowych o zapłonie iskrowym, czyli w potocznie zwanych silnikach benzynowych. W gaźniku następuje dozowanie paliwa, po czym paliwo to zostaje odparowane.
Czytaj więcej >

Gaźnik elektroniczny

Gaźnik elektryczny został wprowadzony na rynek, głównie ze względu na szybkość działania. Dzięki układowi elektrycznemu dużo szybciej reagował na sterowanie, niż tradycyjny gaźnik na cięgna.
Czytaj więcej >

Gaźnik o stałym ciśnieniu

Gaźnik to urządzenie stosowane w pojazdach z silnikami benzynowymi aż do lat 80. XX wieku. Gaźnik miał za zadanie wytworzyć mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie i ciśnieniu w silniku spalinowym o zapłonie iskrowym.
Czytaj więcej >

Gaz płynny LPG

Gaz płynny LPG to w rzeczywistości mieszanina dwóch gazów –– propanu i butanu. Przechowywane jako gazol, paliwo wykorzystywane jest przede wszystkim w formie gazowej. LPG w samochodach spalinowych występuje w parze z benzyną, która jest niezbędna dla rozruchu silnika. Ażeby silnik danego pojazdu był napędzany gazem, konieczne jest wykonanie instalacji LPG wraz z butlą gazową.
Czytaj więcej >

Guma

Guma w motoryzacji jest wykorzystywana niemal od samego początku. Wszelkiego rodzaju uszczelnienia, węże czy chociażby opony wykonane są z gumy. Dzięki swoim właściwościom uszczelnienia i dosyć dużej odporności wykorzystywana jest do wielu zadań w samochodzie.
Czytaj więcej >

Hamulce bębnowe na osi przedniej i tylnej

Układ hamulcowy, w którym zastosowano zaciski bębnowe zarówno na tylnej, jak i na przedniej osi. Najczęściej taki system hamulcowy stosowany był w starszych modelach samochodów.
Czytaj więcej >

Hamulce bębnowe na osi tylnej

Najczęściej spotykany układ hamulcowy w samochodach osobowych, stosowany u niektórych producentów do dnia dzisiejszego. Przy zastosowaniu hamulców bębnowych z tyłu, na przedniej osi montowane są hamulce tarczowe.
Czytaj więcej >

Hamulce bez zaworu wyrównawczego ciśnienia

Układ hamulcowy, w którym nie został zastosowany zawór wyrównawczy ciśnienia, przez co w pewnym stopniu jest bardziej narażony na przeciążenie ciśnieniowe. W takim systemie ciśnienie wytwarzane przez pompę jest od razu przekazywane na koła samochodu.
Czytaj więcej >

Hamulce elektrohydrauliczne

Elektrohydrauliczny układ hamulcowy jest znacznie szybszy od zwykłego układu hamulcowego. Dzięki jego zastosowaniu połączono niemal wszystkie funkcje i układy odpowiadające za hamowanie oraz utratę przyczepności. W samochodach z systemem elektrohydraulicznym pedał gazu działa jako potencjometr i jest połączony z pompą hydrauliczną poprzez kabel.
Czytaj więcej >

Hamulce elektromechaniczne

Układ hamulca elektromechanicznego to system, w którym nie występuje płyn hamulcowy, a po naciśnięciu pedału hamulca koła zatrzymywane są poprzez specjalne elektryczne zaciski, do których idzie sygnał z potencjometru pedału hamulca.
Czytaj więcej >
1  Poprzednia  5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13  Następna  39