Cechy produktów

Filtr ze śrubą do spuszczania wody

Typ filtra, zazwyczaj paliwowego, w którym występuje lub nie, śruba zabezpieczająca służąca do spuszczania nagromadzonej wody zbierającej się w filtrze lub jego obudowie. Dzięki temu kierowca ma pewność, że odseparowana woda zostanie usunięta z filtra.
Czytaj więcej >

Filtr ze zintegrowanym regulatorem ciśnienia

Typ najczęściej spotykany wśród filtrów paliwa. Regulator ciśnienia służy do regulacji dawkowania i podawania paliwa do filtra, a co za tym idzie także do wtryskiwaczy i silnika. Takie rozwiązanie wykorzystywane jest często w sporcie, gdy zostaje założona większa pompa paliwowa i potrzebna jest regulacja ciśnienia paliwa.
Czytaj więcej >

Filtr z przyłączem do czujnika wody

Filtr z przyłączem do umieszczenia czujnika wody, która zbiera się w dolnej części filtra. Najczęściej spotykany rodzaj filtra paliwowego, którego zadaniem jest odseparowanie wody od paliwa, które następnie wtryskiwane jest do komory spalania. Dzięki czujnikowi, kierowca jest informowany o nadmiarze wody w filtrze.
Czytaj więcej >

Filtr z separatorem wody

Filtr z separatorem wody często stosowany jest w układach ciśnieniowych, a w samochodach w układzie paliwowym. Ma za zadanie odseparowanie wody od paliwa, która następnie zbiera się w specjalnym zbiorniczku znajdującym się w dolnej części filtra. Dzięki takiemu filtrowi do komory spalania nie dostaje się wilgoć, która mogłaby być przyczyną złego spalania mieszanki paliwowej.
Czytaj więcej >

Filtr z szybkozłączką

Filtr z szybkozłączką, to najprostszy w wymianie i montażu rodzaj filtra. Najczęściej spotykany typ montażowy wśród filtrów paliwowych, szczególnie w samochodach starszej generacji. Wykorzystywany również w układach podciśnienia.
Czytaj więcej >

Filtr z węglem aktywnym

Filtr z węglem aktywnym służy do zatrzymywania cząstek stałych i aerozoli ze skutecznością standardowego filtra, a dodatkowo filtruje powietrze ze szkodliwych gazów. Składa się z trzech części, a dokładnie z dwóch zewnętrznych warstw syntetycznej włókniny, oraz dodatkowej trzeciej, którą jest przegroda zawierająca granulat węgla aktywnego.
Czytaj więcej >

Gaźnik

Gaźnik to urządzenie służące do wytwarzania mieszanki paliwowo-powietrznej o odpowiednim składzie. Stosowane jest w silnikach spalinowych o zapłonie iskrowym, czyli w potocznie zwanych silnikach benzynowych. W gaźniku następuje dozowanie paliwa, po czym paliwo to zostaje odparowane.
Czytaj więcej >

Gaźnik elektroniczny

Gaźnik elektryczny został wprowadzony na rynek, głównie ze względu na szybkość działania. Dzięki układowi elektrycznemu dużo szybciej reagował na sterowanie, niż tradycyjny gaźnik na cięgna.
Czytaj więcej >

Gaźnik o stałym ciśnieniu

Gaźnik to urządzenie stosowane w pojazdach z silnikami benzynowymi aż do lat 80. XX wieku. Gaźnik miał za zadanie wytworzyć mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie i ciśnieniu w silniku spalinowym o zapłonie iskrowym.
Czytaj więcej >

Guma

Guma w motoryzacji jest wykorzystywana niemal od samego początku. Wszelkiego rodzaju uszczelnienia, węże czy chociażby opony wykonane są z gumy. Dzięki swoim właściwościom uszczelnienia i dosyć dużej odporności wykorzystywana jest do wielu zadań w samochodzie.
Czytaj więcej >
1  Poprzednia  3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11  Następna  29