Cechy produktów

Filtr przeciwpyłkowy

Filtr przeciwpyłkowy, potocznie zwanym jest także filtrem kabinowym. Jego zadaniem jest filtrowanie powietrza wpadającego do wnętrza samochodu, oraz zatrzymywanie wszelkich nieczystości jakie mogą zostać wciągnięte przez wentylator nawiewu kabinowego.
Czytaj więcej >

Filtr przewodowy

Główne zastosowanie to pneumatyczne układy hamulcowe, gdzie zadaniem tego filtra jest ochrona całego układu przed zanieczyszczeniami. Taki typ filtra stosuje się na przewodzie hamulcowym zasilającym, w przypadku gdy standardowe filtry nie są zintegrowane w złączach między pojazdem silnikowym, a m.in naczepą.
Czytaj więcej >

Filtr przykręcany

Wśród filtrów przykręcanych, najczęściej można spotkać filtry olejowe, które przykręcane są do podstawy filtra lub chłodniczki olejowej. Ten typ filtrów jest jednym z prostszych do wymiany, ponieważ wystarczy odkręcić zużyty filtr i przykręcić nowy, pamiętając oczywiście o mocy dokręcenia, aby nie zruszyć uczelki.
Czytaj więcej >

Filtr równoległy

Filtr równoległy, czyli rzadko dzisiaj stosowany filtr bocznikowy oleju silnikowego. Oczyszcza olej z cząstek stałych. Pod względem konstrukcji rozróżnia się filtry odśrodkowe (wirówki), filtry z wkładem porowatym i szczelinowe. Wkłady papierowe i ceramiczne wymieniane są przy każdorazowej zmianie oleju.
Czytaj więcej >

Filtr suchy

Filtr suchy to rodzaj filtra cząstek stałych. Głównym zadaniem filtra jest zatrzymanie i wyeliminowanie tzw. cząstek stałych, czyli sadzy. Do wypalenia sadzy potrzebna jest jednak bardzo wysoka temperatura, która w filtrach suchych osiąga 600-700 st. Celsjusza.
Czytaj więcej >

Filtr wirówka

Filtr wirówka, czyli rodzaj filtra odśrodkowego, który obraca się z dużą prędkością, za sprawą wpadającego do niego oleju, wytrącając przy tym z niego zanieczyszczenia przy wykorzystaniu siły odśrodkowej. Część wymienialna lub w wielu przypadkach do wyczyszczenia poprzez wydrapanie zanieczyszczeń, które osadzają się na ściankach obudowy filtra.
Czytaj więcej >

Filtr wstępny

Między zbiornikiem paliwa, a pompą paliwa znajduje się filtr wstępnego oczyszczania pracujący w warunkach podciśnienia i odpowiada za separację wstępną cząstek i zanieczyszczeń, separowanie i usuwanie wody z paliwa, podgrzewanie paliwa przed i w czasie rozruchu silnika podczas niskiej temperatury.
Czytaj więcej >

Filtr ze śrubą do spuszczania wody

Typ filtra, zazwyczaj paliwowego, w którym występuje lub nie, śruba zabezpieczająca służąca do spuszczania nagromadzonej wody zbierającej się w filtrze lub jego obudowie. Dzięki temu kierowca ma pewność, że odseparowana woda zostanie usunięta z filtra.
Czytaj więcej >

Filtr ze zintegrowanym regulatorem ciśnienia

Typ najczęściej spotykany wśród filtrów paliwa. Regulator ciśnienia służy do regulacji dawkowania i podawania paliwa do filtra, a co za tym idzie także do wtryskiwaczy i silnika. Takie rozwiązanie wykorzystywane jest często w sporcie, gdy zostaje założona większa pompa paliwowa i potrzebna jest regulacja ciśnienia paliwa.
Czytaj więcej >

Filtr z przyłączem do czujnika wody

Filtr z przyłączem do umieszczenia czujnika wody, która zbiera się w dolnej części filtra. Najczęściej spotykany rodzaj filtra paliwowego, którego zadaniem jest odseparowanie wody od paliwa, które następnie wtryskiwane jest do komory spalania. Dzięki czujnikowi, kierowca jest informowany o nadmiarze wody w filtrze.
Czytaj więcej >
1  Poprzednia  3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11  Następna  33