Cechy produktów

Bęben hamulcowy z łożyskiem

Typ bębna hamulcowego, który w swojej konstrukcji posiada zintegrowane łożysko, które służy za wyśrodkowanie bębna, oraz odpowiednie jego spasowanie na miejscu. Należy jednak pamiętać o odpowiednim zamontowaniu części, podczas wymiany.
Czytaj więcej >

Bezpiecznik płaski standardowy

Bezpiecznik płaski standardowy to jeden z tych drobnych i niepozornych elementów, które są niezbędne w każdym samochodzie. Im nowszy pojazd, tym więcej w nim elektroniki, jednak również w autach z poprzedniego wieku instalacje elektryczne były mocno rozbudowane. Zadaniem bezpiecznika jest zapobieganie spięciom stanowiącym zagrożenie dla podzespołów samochodowych i bezpieczeństwa użytkowników.
Czytaj więcej >

Blacha stalowa

Z blachy stalowej wykonana jest najczęściej cała konstrukcja nośna samochodu oraz elementy karoserii, ale także inne części montażowe i części. Dzięki zastosowaniu takiego materiału cała konstrukcja jest mocna i wytrzymała oraz dodatkowo tania w wytworzeniu. Jej największą wadą jest podatność na korozję, dlatego jest odpowiednio zabezpieczona.
Czytaj więcej >

Ceramiczny układ hamulcowy

Ceramiczny układ hamulcowy jest często wykorzystywany w sportowych systemach hamulcowych. Ceramika wytrzymuje zdecydowanie większe obciążenia niż zwykłe hamulce stalowe, dlatego tak chętnie wybierana jest przy sportowych i customowych układach hamulcowych.
Czytaj więcej >

Ceramika

Części ceramiczne są bardzo twarde oraz posiadają bardzo dużą odporność termiczną oraz wysoką wytrzymałość na ścieranie. Najczęściej wykorzystywane w układach i podzespołach pracujących w wysokich temperaturach i narażonych na duże ścieranie.
Czytaj więcej >

Chłodnica z żebrami chłodzącymi lutowanymi

Żebra chłodzące lutowane są gwarancją skutecznej transmisji ciepła, bez względu na jej kierunek. Co więcej, w przeciwieństwie do innych rozwiązań konstrukcyjnych wykorzystywanych do tworzenia chłodnic, lutowane żebra nie rdzewieją. Jest to efektem tego, że między żebrami, a także między żebrami i pozostałymi częściami chłodnicy, nie ma nawet najmniejszych szpar, w których mogłaby osiadać wilgoć.
Czytaj więcej >

Common Rail (CR)

Common Rail jest to rodzaj układu wtrysku paliwa, wykorzystywany w silnikach Diesla. W systemie tym pompa paliwowa nie tłoczy paliwa bezpośrednio do wtryskiwaczy, lecz do wspólnej szyny która jest także akumulatorem paliwa. Wtryskiwacze po otrzymaniu impulsu elektrycznego otwierają się i rozpylają paliwo w komorze spalania.
Czytaj więcej >

Cynk

Cynk w motoryzacji został zastosowany do pokrywania blach stalowych, wykorzystywanych głównie przy budowie karoserii pojazdu, ale także do elementów montażowych i nośnych. Blacha ocynkowana jest dużo bardziej odporna na korozję i mniejsze uszkodzenia.
Czytaj więcej >

Czynnik chłodzący CO2/R 744

Czynnik chłodzący, którym jest dwutlenek węgla (CO2/R 744), jest jednym z najbardziej ekologicznych gazów wykorzystywanych w układach klimatyzacji. Jedyną jego wadą jest wysokie ciśnienie uzależnione od temperatury otoczenia, dlatego stosuje się specjalne zabezpieczenia.
Czytaj więcej >

Czynnik chłodzący R 12

Czynnik R12, czyli dichlorodifluorometan, potocznie znany jest jako freon. Często wykorzystywany gaz w układach klimatyzacji samochodowej.
Czytaj więcej >
1  Poprzednia  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9  Następna  33