Cechy produktów

Czynnik chłodzący R 404a

Czynnik chłodzący R404a jest powszechnie stosowaną w nisko oraz średniotemperaturowych zastosowaniach chłodniczych mieszaniną HFC. Głównie stosowany jako zamiennik CHC 502, niestety posiada dosyć wysoki wskaźnik GWP.
Czytaj więcej >

Czynnik chłodzący R 407c

Czynnik chłodzący R407c jeżeli chodzi o właściwości, jest odwzorowaniem czynnika R22. Nadaje się do instalacji klimatyzacji z układem bezpośredniego odparowania, a także do domowych i biurowych systemów klimatyzacji.
Czytaj więcej >

Czynnik chłodzący R 408a

Czynnik chłodzący R408a jest mieszaniną HCFC stworzoną jako zamiennik R502 do instalacji chłodniczych o średnich i niskotemperaturowych parametrach.
Czytaj więcej >

Czynnik chłodzący R 409a / R 409b

Czynnik chłodzący przeznaczony jest do modernizacji systemów R12. Czynnik ten głównie wykorzystywany jest w systemach chłodzenia i klimatyzacji bezpośredniej pracujących w temperaturze -15°C i wyższej.
Czytaj więcej >

Czynnik chłodzący R 410a

Czynnik chłodzący R410a to mieszanina HFC, która została przygotowana tak, aby spełniała warunki jako zamiennik w instalacjach R22. Często stosowany jest w układach klimatyzacji w domowych i biurowych urządzeniach.
Czytaj więcej >

Czynnik chłodzący R 413a

Popularny czynnik chłodniczy, wykorzystywany w układach klimatyzacji samochodowej. Gaz ten jest odmianą tetradekafluoroheksanu. Wszystkie odczynniki z tej grupy mogą być stosowane zamiennie.
Czytaj więcej >

Czynnik chłodzący R 507a

Czynnik chłodzący R507a należy do mieszanin HFC i został opracowany jako zamiennik R502. Najczęściej wykorzystywany jest w nisko i średniotemperaturowych układach chłodniczych. Parametrami podobny do czynnika R404a, jednakże w R507a nie występują różnice temperatur wrzenia poszczególnych składników.
Czytaj więcej >

Duraplast

Duroplast to materiał, który pod wpływem czynnika chemicznego, termicznego lub świetlnego przechodzi reakcje, w której nieodwracalnie przechodzi w stan stały. W motoryzacji wykorzystywany jako tak zwany kevlar lub włókno węglowe.
Czytaj więcej >

Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia

System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.
Czytaj więcej >

Elektroniczny rozdział siły hamowania EBD

Elektroniczny rozdział hamowania (Electronic Brakeforce Distribution, w skrócie: EBD) ma na celu sterowanie układem hamulcowym w taki sposób, aby maksymalnie skrócić drogę hamowania. Odpowiada za każde koło z osobna, dzięki czemu nawet podczas hamowania na zakręcie samochód nie straci przyczepności.
Czytaj więcej >
1  Poprzednia  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9  Następna  29