Cechy produktów

Filtracja bocznikowa

Filtracja bocznikowa, czyli dodatkowe filtrowanie oleju, którego część wracająca bezpośrednio do miski olejowej, jest ponadto dokładniej filtrowana przez dodatkowy filtr znajdujący się na równoległym obiegu oleju.
Czytaj więcej >

Filtracja na przewodzie głównym

Filtr umiejscowiony na głównym przewodzie zasilającym, zazwyczaj paliwowym lub olejowym. Jego zadaniem jest pierwszo-stopniowe wyłapywanie zanieczyszczeń i dokładna filtracja przepływających przez niego płynów.
Czytaj więcej >

Filtr bez czujnika wody

Czujnik wody występuje zazwyczaj w filtrze paliwowym i służy do wyłapywania wilgoci w paliwie i informowania o tym kierowcę. Montowany często w specjalnym miejscu na dole filtra.
Czytaj więcej >

Filtr bez podgrzewania paliwa

Zwykły rodzaj filtra, który nie posiada podgrzewacza paliwa. Zazwyczaj rodzaj filtra paliwa, wykorzystywany w silnikach benzynowych, które nie potrzebują podgrzewania paliwa przed rozruchem na tak zwanym zimnym silniku.
Czytaj więcej >

Filtr bez przyłącza do czujnika wody

Typ filtra, zazwyczaj paliwowego, bez przyłącza do czujnika wody, który jest odpowiedzialny za weryfikowanie ilości separowanej wody w paliwie podawanym do komory spalania.
Czytaj więcej >

Filtr bez szybkozłączki

Filtr bez montażu na szybkozłączkę, czyli zazwyczaj przykręcany lub wkładany w odpowiednią obudowę, dzięki czemu tworzy solidne mocowanie i uszczelnienie dla filtra. Zazwyczaj filtry oleju czy powietrza są produkowane na łączenie bez szybkozłączki.
Czytaj więcej >

Filtr cząstek stałych DPF

Filtr cząstek stałych (DPF) montowany jest tylko w samochodach posiadających silnik wysokoprężny, czyli diesla. Montowany na układzie wydechowym, wyłapuje gazy spalinowe, różnego rodzaju cząstki sadzy i popiołu, dzięki czemu zostaje wyeliminowany czarny dym, który jest znany z samochodów napędzanych olejem napędowym.
Czytaj więcej >

Filtr dla zwiększonych wymagań

Filtr przystosowany do zwiększonych wymagań, często wykorzystywany w trudnym terenie gdzie spotkać się można z dużą ilością kurzu, niską temperaturą, lub wtedy, gdy silnik narażony jest na duże obciążenia, m.in w wyścigach samochodowych. Często wykorzystywany do jazdy offroadowej lub szutrowych wyścigów samochodowych czy nawet zwykłej częstej jazdy samochodem po zakorkowanym mieście.
Czytaj więcej >

Filtr dokładnego oczyszczania

Filtr dokładnego oczyszczania znajduje się za pompą podającą paliwo i pracuje pod dużym ciśnieniem. Ma za zadanie zatrzymanie jak największej ilości nieczystości, aby nie dostały się do układu paliwowego. Najczęściej stosuje się go w nowych systemach paliwowych wymagających pod względem czystości paliwa, m.in. common rail.
Czytaj więcej >

Filtr do klimatyzacji tylnej części nadwozia

Filtr służący do oczyszczania powietrza, dostarczanego do tylnej części przestrzeni pasażerskiej w samochodzie. Zasada działania tego filtra jest identyczna jak filtra kabinowego służącego do oczyszczania powietrza z kurzu i zanieczyszczeń.
Czytaj więcej >
1  Poprzednia  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9  Następna  29