Cechy produktów

Alternator z opornikiem

Opornik w alternatorze, a dokładnie w regulatorze napięcia połączonego z alternatorem, to innego rodzaju czujnik, dzięki któremu zapala się kontrolka informująca o zużytych szczotkach alternatora.
Czytaj więcej >

Alternator z przyłączem do czujnika prędkosci obrotowej

Alternator wyposażony, lub nie, w czujnik prędkości obrotowej, czyli w hercomierz wyskalowany w obr/min. Dzięki temu czujnikowi podawany jest sygnał do komputera pojazdu, a następnie na zegar pokazujący aktualne obroty silnika.
Czytaj więcej >

Alternator z regulatorem elektromechanicznym

Wielofunkcyjny regulator napięcia to urządzenie elektroniczne, służące do automatycznego regulowania i utrzymywania napięcia na stałym poziomie wytwarzanego przez alternator. Dzięki regulatorowi, utrzymywane jest stałe napięcie pomimo zmian prędkości obrotowych silnika, czy uruchomionych podzespołów elektrycznych w pojeździe.
Czytaj więcej >

Alternator z regulatorem tranzystorowym

Wielofunkcyjny regulator napięcia to urządzenie elektroniczne, służące do automatycznego regulowania i utrzymywania napięcia na stałym poziomie wytwarzanego przez alternator. Dzięki regulatorowi, utrzymywane jest stałe napięcie pomimo zmian prędkości obrotowych silnika, czy uruchomionych podzespołów elektrycznych w pojeździe.
Czytaj więcej >

Aluminiowe tarcze hamulcowe

Tarcze hamulcowe z aluminium zostały wymyślone w Polsce - wykonane są ze stopu aluminium zbrojonego cząsteczkami węglika krzemu. Dzięki zastosowaniu aluminium tarcze są lżejsze, a co za tym idzie wpływają w pewnym stopniu na zużycie paliwa podczas jazdy.
Czytaj więcej >

Aluminium

Dzięki swojej lekkości aluminium znalazło szerokie zastosowanie w motoryzacji. Bardzo dużo podzespołów wykonanych jest z tego stopu metalu lekkiego. Począwszy od elementów zawieszenia, poprzez części silnika, aż do karoserii samochodu.
Czytaj więcej >

Amortyzator gazowy

Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.
Czytaj więcej >

Amortyzator olejowy

Amortyzator olejowy inaczej zwanym amortyzatorem hydraulicznym, w którym czynnikiem roboczym jest olej hydrauliczny. Jest to rodzaj amortyzatora dwururowego, czyli w jednej rurze, która jest obudową, umieszczono wraz z zaworami i tłokiem drugą rurę. Działanie tego typu amortyzatora odbywa się poprzez przepuszczanie oleju znajdującego się w wewnętrznej rurze przez zawory do rury zewnętrznej.
Czytaj więcej >

Amortyzator podtrzymujący sprężynę

Amortyzatory sprężynowe charakteryzują się tym, że głównym elementem tłumiąco-sprężynujacym jest sprężyna znajdująca się wewnątrz obudowy amortyzatora. Amortyzatory tego typu są najprostszymi w budowie amortyzatorami wykorzystywanymi w motoryzacji. Wadą tego rozwiązania jest ograniczona możliwość tłumienia drgań. Zaletą natomiast jest duży skok zawieszenia opartego o to rozwiązanie.
Czytaj więcej >

Automatyczna skrzynia biegów

Współczesne automatycznie skrzynie biegów zapewniają kierowcom niepowtarzalny komfort jazdy i doskonałą płynność zmiany biegów. Co więcej, nowoczesne skrzynie automatyczne wpływają wręcz na poprawę osiągów samochodu w momencie przyśpieszania. Ponieważ w przekładniach automatycznych biegi zmieniają się samoczynnie w reakcji na stopień obciążenia silnika.
Czytaj więcej >
1  Poprzednia  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9  Następna  33