Cechy produktów

Aluminiowe tarcze hamulcowe

Tarcze hamulcowe z aluminium zostały wymyślone w Polsce - wykonane są ze stopu aluminium zbrojonego cząsteczkami węglika krzemu. Dzięki zastosowaniu aluminium tarcze są lżejsze, a co za tym idzie wpływają w pewnym stopniu na zużycie paliwa podczas jazdy.
Czytaj więcej >

Aluminium

Dzięki swojej lekkości aluminium znalazło szerokie zastosowanie w motoryzacji. Bardzo dużo podzespołów wykonanych jest z tego stopu metalu lekkiego. Począwszy od elementów zawieszenia, poprzez części silnika, aż do karoserii samochodu.
Czytaj więcej >

Amortyzator gazowy

Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.
Czytaj więcej >

Amortyzator olejowy

Amortyzator olejowy inaczej zwanym amortyzatorem hydraulicznym, w którym czynnikiem roboczym jest olej hydrauliczny. Jest to rodzaj amortyzatora dwururowego, czyli w jednej rurze, która jest obudową, umieszczono wraz z zaworami i tłokiem drugą rurę. Działanie tego typu amortyzatora odbywa się poprzez przepuszczanie oleju znajdującego się w wewnętrznej rurze przez zawory do rury zewnętrznej.
Czytaj więcej >

Automatyczna skrzynia biegów

Współczesne automatycznie skrzynie biegów zapewniają kierowcom niepowtarzalny komfort jazdy i doskonałą płynność zmiany biegów. Co więcej, nowoczesne skrzynie automatyczne wpływają wręcz na poprawę osiągów samochodu w momencie przyśpieszania. Ponieważ w przekładniach automatycznych biegi zmieniają się samoczynnie w reakcji na stopień obciążenia silnika.
Czytaj więcej >

Bęben hamulcowy z łożyskiem

Typ bębna hamulcowego, który w swojej konstrukcji posiada zintegrowane łożysko, które służy za wyśrodkowanie bębna, oraz odpowiednie jego spasowanie na miejscu. Należy jednak pamiętać o odpowiednim zamontowaniu części, podczas wymiany.
Czytaj więcej >

Blacha stalowa

Z blachy stalowej wykonana jest najczęściej cała konstrukcja nośna samochodu oraz elementy karoserii, ale także inne części montażowe i części. Dzięki zastosowaniu takiego materiału cała konstrukcja jest mocna i wytrzymała oraz dodatkowo tania w wytworzeniu. Jej największą wadą jest podatność na korozję, dlatego jest odpowiednio zabezpieczona.
Czytaj więcej >

Ceramiczny układ hamulcowy

Ceramiczny układ hamulcowy jest często wykorzystywany w sportowych systemach hamulcowych. Ceramika wytrzymuje zdecydowanie większe obciążenia niż zwykłe hamulce stalowe, dlatego tak chętnie wybierana jest przy sportowych i customowych układach hamulcowych.
Czytaj więcej >

Ceramika

Części ceramiczne są bardzo twarde oraz posiadają bardzo dużą odporność termiczną oraz wysoką wytrzymałość na ścieranie. Najczęściej wykorzystywane w układach i podzespołach pracujących w wysokich temperaturach i narażonych na duże ścieranie.
Czytaj więcej >

Common Rail (CR)

Common Rail jest to rodzaj układu wtrysku paliwa, wykorzystywany w silnikach Diesla. W systemie tym pompa paliwowa nie tłoczy paliwa bezpośrednio do wtryskiwaczy, lecz do wspólnej szyny która jest także akumulatorem paliwa. Wtryskiwacze po otrzymaniu impulsu elektrycznego otwierają się i rozpylają paliwo w komorze spalania.
Czytaj więcej >
1  Poprzednia  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9  Następna  29