Cechy produktów

Napęd na 4 koła

Napęd wyróżniający się tym, ze wszystkie cztery koła napędzają pojazd. Najczęściej spotykany rodzaj napędu w samochodach terenowych, ale bardzo często również w samochodach klasy biznesowej oraz zwykłych osobówkach. Bardzo często stosowany również w sportach samochodowych.
Czytaj więcej >

Napęd przednich kół

Napęd przedni, z angielskiego FWD, czyli Front Wheel Drive. Rodzaj przeniesienia napędu w którym cały moment obrotowy przekazywany jest tylko na przednią oś pojazdu, stosowany w pojazdach silnikowych.
Czytaj więcej >

Napęd tylnych kół

Napęd tylny, czyli RWD (ang. Rear Wheel Drive). Jak sama nazwa skazuje, moment obrotowy przekazywany jest tylko na tylną os pojazdu silnikowego.
Czytaj więcej >

Norma emisji spalin EURO2

Norma Euro 2, jako Europejski standard emisji spalin, została wprowadzona w styczniu 1996 roku, zastępują obowiązującą od 1992 roku normę Euro 1. Głównym celem wprowadzenia normy czystości spalin Euro 2 była chęć zwiększenia dbałości o środowisko naturalne oraz ukrócenia procederu oszustw związanymi z badaniami technicznymi pojazdów. Zgodnie z zapisami normy każde auto musi spełniać wymogi...
Czytaj więcej >

Norma emisji spalin EURO3

Euro 3 to Europejski standard emisji spalin wprowadzony w styczniu 2000 roku dla wszystkich samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, maszyn rolniczych i budowlanych, a także pojazdów dwu- i trójkołowych. Zapisy normy Euro 3 dotyczą przede wszystkim redukcji ilości węglowodorów oraz tlenków azotu w spalinach wydalanych do atmosfery. Przepisy normy Euro 3 wprowadzają limity emisji...
Czytaj więcej >

Norma emisji spalin EURO4

Europejski standard emisji spalin Euro 4 zaczął obowiązywać od początku 2005 roku. Głównym założeniem przepisów normy Euro 4 było wprowadzenie jeszcze większych zmian dotyczących przede wszystkim silników wysokoprężnych, w których o połowę ograniczono m.in. emisję cząstek stałych. Dotyczyło to wszystkich pojazdów, a także pojazdów dwu- i trójkołowych.
Czytaj więcej >

Norma emisji spalin EURO5

Europejski standard emisji spalin Euro 5, obowiązujący od 1 stycznia 2011 roku, dotyczy dopuszczalnego poziomu emisji spalin w nowych samochodach sprzedawanych na terenie Unii Europejskiej. Euro 5 odnosi się do lekkich samochodów osobowych oraz użytkowych, a także do pojazdów dwu- i trójkołowych. Wprowadzenie przepisów normy Euro 5 miało na celu ograniczenie jedynie emisji tlenków azotu...
Czytaj więcej >

Norma emisji spalin EURO5 EEV

Norma emisji spalin Euro 5 definiuje ograniczenia w maksymalnej ilości emisji substancji szkodliwych do atmosfery, które powstają w wyniku spalania paliwa w silnikach pojazdów. Norma ta dotyczyła wszystkich samochodów produkowanych w od 1 stycznia 2011 do 2014 roku, kiedy to pojawiła się o wiele bardziej surowa norma Euro 6. Norma emisji spalin Euro 5 była kolejną po Euro 4...
Czytaj więcej >

Norma emisji spalin EURO6

Europejski standard emisji spalin Euro 6 obowiązuje od września 2014 roku i dotyczy przede wszystkim ochrony środowiska naturalnego. Przepisy Euro 6 zostały przygotowane z myślą o lekkich pojazdach pasażerskich oraz użytkowych. Jej głównym założeniem jest redukcja niektórych szkodliwych gazów ze spalin, a także nakłada ona obowiązek na producentów pojazdów drogowych wytwarzania bardziej...
Czytaj więcej >

Normalny system tłumienia drgań zawieszenia

System tłumienia normalnego to inaczej standardowe amortyzatory bez regulacji siły tłumienia. Najczęściej wykorzystywane w takim układzie są amortyzatory olejowe, ale także zdarzają się gazowo-olejowe.
Czytaj więcej >
1  Poprzednia  17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25  Następna  39