Cechy produktów

Pompa paliwa rotacyjna - rozdzielaczowa

Pompa rotacyjna, zwana jest także pompą rozdzielaczową. Ten rodzaj pompy to urządzenie wykorzystywane w hydraulicznym wtrysku paliwa, a montowana zazwyczaj jest w samochodach wyposażonych w silnik o zapłonie samoczynnym, czyli silnikach Diesla.
Czytaj więcej >

Pompa paliwa tandemowa - Vacum

Pompa tandemowa to potocznie zwana pompa Vacum, czyli połączenie dwóch pomp w jednym korpusie. Jedna z pomp to pompa paliwa odpowiedzialna za zaciąganie cieczy ze zbiornika paliwa, a druga to pompa podciśnieniowa odpowiedzialna zazwyczaj za układ hamulcowy.
Czytaj więcej >

Pompa paliwa zębata

Pompa zębata jest rodzajem pompy wyporowej rotacyjnej, której wydajność utrzymuje się na stałym poziomie. Wewnątrz pompy zębatej, znajdują się dwa takie same koła zębate, które osadzone są bardzo blisko siebie. Pompowanie paliwa następuje podczas obracania się kół zębatych, z których jedno napędzane jest poprzez zewnętrzne źródło.
Czytaj więcej >

Pompa paliwowa wielotłoczkowa

Pompa wielotłoczkowa jest urządzeniem, w którego korpus wmontowano kilka lub kilkanaście mniejszych pomp tłoczkowych. Tłoczki opierają się na pochylonej tarczy lub na mimośrodkowym pierścieniu, dzięki czemu wytwarza się podciśnienie zaciągające paliwo ze zbiornika paliwa. Pompy wielotłoczkowe zamiast zaworów mają tarczę lub wałek rozdzielacza.
Czytaj więcej >

Pompa wtryskowa rzędowa

Pompa wtryskowa rzędowa to urządzenie stosowane w starszych silnikach diesla. Rzędowa pompa wtryskuje paliwo do silnika, co jest jej główną funkcją, niemniej jednak jest to urządzenie wielozadaniowe. Jest to niejako cały układ zamknięty w jednym urządzeniu, gdyż pompa z rzędowo ułożonymi sekcjami (osobna sekcja dla każdego cylindra) m.in. odmierza dawkę paliwa, wytwarza wysokie ciśnienie.
Czytaj więcej >

Powierzchnia azotowana

Azotowanie to obróbka cieplno-chemiczna stopów żelaza. Ma na celu podwyższenie wytrzymałości zabezpieczonych elementów na zużycie mechaniczne oraz korozję. Chodzi tu szczególnie o zużycia ścierne, zwiększenie twardości oraz odporność zmęczeniową. Są to cechy, które mają bardzo duży wpływ na żywotność elementu.
Czytaj więcej >

Przegub krzyżowy

Wał Kardana to inaczej sprzęgło Cardana lub przegub krzyżakowy. Krzyżowy łącznik łączy ze sobą dwa widłowo zakończone wały, jeden czynny, a drugi bierny,. Dzięki czemu takie połączenie pozwala na przeniesienie momentu pomiędzy wałami nawet znacznie odchylonymi względem siebie.
Czytaj więcej >

Przegub równobieżny

Przegub równobieżny, czyli inaczej przegub homokinetyczny lub synchroniczny. Rodzaj przegubu, w którym niezależnie od kąta nachylenia osi, część napędzająca i napędzana obracają się z tą samą prędkością kątową, czyli wzajemna prędkość kątowa jest równa zeru, dzięki czemu nie występują pulsacje ani drgania na łączeniu przegubu.
Czytaj więcej >

Przegub tarczowy

Przegub tarczowy wału, zwany jest także tarczą Hardygo. Stosowany jest do połączenia przekładni z wałem kardanowym. Tarcza zapewnia, że lekkie przesunięcia obu osi, czyli niewspółosiowość zostaje wyrównana i jednocześnie tłumione są szarpania spowodowane nagłym przyrostem momentu obrotowego.
Czytaj więcej >

Przekaźnik z klemą/zaciskiem 87

Przekaźniki elektryczne znajdują zastosowanie w każdym samochodzie, który porusza się po naszych drogach. Są to podstawowe elementy odpowiadające za prawidłowe działanie wielu pomniejszych układów oraz podzespołów. Przekaźniki umożliwiają przepływ prądu od akumulatora do poszczególnych urządzeń elektrycznych podłączonych do instalacji w naszym pojeździe, np. oświetlenie, kierunkowskazy itp.
Czytaj więcej >
1  Poprzednia  20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28  Następna  39