Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Części samochodowe Toyota COROLLA VERSO

Części zamienne do Toyoty Corolla Verso

Toyota Corolla to kompaktowy samochód osobowy zaliczany do aut z segmentu C. Corolla to model japońskiego koncernu samochodowego Toyota Motor Corporation produkowany od 1966 roku i jeden z najpopularniejszych samochodów na całym świecie. Corollę pod względem popularności wśród kierowców przewyższa jedynie kultowy VW Garbus. Szczególną odmianą nadwoziową Toyoty Corolli jest model Verso, który pojawił się na rynku w 2001 roku.

Toyota Corolla Verso I (2001–2007)

Pierwsza generacja Toyoty Corolla Verso została zaprezentowana w 2001 roku. Ten kompaktowy minivan powstał na płycie podłogowej klasycznej Corolli i w dużej mierze opierał się na rozwiązaniach zaczerpniętych z IX-generacji Toyoty Corolli. Co ciekawe, pierwszy samochód pod nazwą „Verso” pojawił się na japońskim rynku już w 1997 roku, a pod względem technicznym nawiązywał do Toyoty Avensis.

Toyota Corolla Verso I nie podbiła europejskiego rynku motoryzacyjnego głównie ze względu na niezbyt atrakcyjną stylistykę oraz na zbyt wygórowaną cenę, ponieważ samochód był produkowany w Japonii. Sukcesem okazał się dla Toyoty Verso rynek turecki, rosyjski oraz rodzimy, japoński, gdzie samochód był sprzedawany jako Corolla Spacio.

Wnętrze, jak na minivana przystało, oferowało wystarczającą ilość miejsca dla pięciu osób. Corolla Verso to typowy samochód rodzinny, a więc zatroszczono się o to, aby w środku było wygodnie i funkcjonalnie. Użyte materiały oraz części w Toyota Corolla Verso I były na przyzwoitym poziomie i odpowiednio spasowane.

Pod maską Verso I-generacji montowano jedynie 3 jednostki napędowe, dwa silniki benzynowe 1.6 o mocy 110 KM i 1.8 o mocy 136 KM, a także Turbodiesel D4D o pojemności 2.0 i mocy 90 KM.

Toyota Corolla Verso konkurowała na rynku motoryzacyjnym m.in. z Renault Scenic, Oplem Zafira, Fordem C-MAX czy też SEAT-em Altea. Produkcję modelu Verso I-generacji zakończono w 2004 roku.

Toyota Corolla Verso II (2007–2009)

Toyota Corolla Verso II-generacji pojawiła się na rynku w 2004 roku. W przeciwieństwie do swojej poprzedniczki ta wersja odniosła dość spory sukces komercyjny. Samochód był oferowany jako minivan w wersji 5- i 7-osobowej. Japońskie Verso było autem bardzo bezpiecznym. W testach zderzeniowych Euro NCAP samochód uzyskał maksymalny wynik pięciu gwiazdek. O ile znacznie poprawiono stylistykę nadwozia samochodu w porównaniu do pierwszej generacji, to cena Verso nadal była dość wysoka. Nie pomogło nawet przeniesienie produkcji do Turcji. To jednak nie zrażało kupujących. Toyota stała się bardzo popularnym samochodem rodzinnym w Europie.

Toyota Corolla Verso II oferowana była, podobnie jak poprzednia generacja, w wersji pięcio- oraz siedmioosobowej. Użyte materiały oraz części w Toyota Corolla Verso II były przyzwoitej jakości, trwałe oraz dobrze spasowane. Projektanci zadbali, aby wnętrze samochodu było ciekawe stylistycznie oraz nieznacznie odbiegało od przyjętych przez europejskie marki standardów. W centralnej części kokpitu auta zamontowano konsolę z wyświetlaczem obsługującym system audio oraz klimatyzację. Lewarek zmiany biegów znalazł się nieco wyżej niż poprzednio, aby zapewnić kierowcy jeszcze łatwiejsze zmienianie przełożeń. Dobrej jakości oraz świetnie wyprofilowane fotele gwarantują zarówno kierowcy, jak i pasażerom wysoki komfort jazdy.

Pod maską Verso II znalazły się dwie jednostki benzynowe – 1.6 o mocy 110 KM oraz 1.8 o mocy 129 KM, a także 3 Turbodiesle – 2.0 D-4D o mocy 116 KM (do 2006 r.), 2.2 D-4D o mocy 136 KM (od 2007 r.) oraz 2.2 D-4D o mocy 177 KM (od 2005 r.).

Do zalet Toyoty Corolli Verso II-generacji można zaliczyć na pewno pojemną kabinę samochodu, wysoką jakość wykonania oraz niskie zużycie paliwa. Wadą japońskiego samochodu są stosunkowo awaryjne silniki wysokoprężne.

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze