Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI do Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania QUINTON HAZELL Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) QUINTON HAZELL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) VAICO
Producent:GENERAL RICAMBI

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
PE9022
dostępny
Kaucja: 382,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PE9022
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Długość 1 [mm]:  1200
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M16
Do 100 dni na zwrot
721,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 382,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
PE9041
dostępny
Kaucja: 382,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PE9041
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Długość 1 [mm]:  1200
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M16
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zamkiem zatrzaskowym
Do 100 dni na zwrot
836,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 382,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
PE9024
niedostępny
Kaucja: 382,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PE9024
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Długość 1 [mm]:  1200
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M16
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przyłączem śrubowym
Do 100 dni na zwrot
649,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 382,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
PE9042
niedostępny
Kaucja: 382,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PE9042
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Długość 1 [mm]:  1200
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M16
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zamkiem zatrzaskowym
Do 100 dni na zwrot
649,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 382,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
PE9026
niedostępny
Kaucja: 382,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PE9026
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Długość 1 [mm]:  1200
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M16
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przyłączem śrubowym
Do 100 dni na zwrot
649,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 382,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze