Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO do Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania QUINTON HAZELL Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) QUINTON HAZELL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1999.01 - 2000.10) VAICO
Producent:MAPCO

8 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAPCO
0 (0)
Kod produktu:
29990
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29990
Jednostka:
KPL
Ograniczenia producenta:  Schutzfilter
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Średnica flanszy [mm]:  10
Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Specyfikacja:  Magnetfilter
Długość [mm]:  126
Do 100 dni na zwrot
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0)
Kod produktu:
29991
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29991
Jednostka:
szt
Średnica flanszy [mm]:  12
Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Specyfikacja:  Magnetfilter
Do 100 dni na zwrot
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0)
Kod produktu:
27349
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
27349
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  ZF
Koła pasowe:  Z kołem pasowym
Średnica koła pasowego [mm]:  142
Ilość żeber:  6
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot
504,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0)
Kod produktu:
27347
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
27347
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  SAGINAW
Koła pasowe:  Bez koła pasowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez adaptera
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot
574,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0)
Kod produktu:
27325
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
27325
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Średnica koła pasowego [mm]:  126
Ilość żeber:  6
Do 100 dni na zwrot
785,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0)
Kod produktu:
29363
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29363
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Stylizacja od:  ZF
Technika połączeń:  unverzahnt
Długość [mm]:  1203
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez układu kierowniczego Servotronic
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
2383,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0)
Kod produktu:
29357
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29357
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  ZF
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
2724,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0)
Kod produktu:
29992
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29992
Ograniczenia producenta:  Schutzfilter
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Średnica flanszy [mm]:  10
Średnica flanszy [mm]:  12
Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Specyfikacja:  Magnetfilter
Długość [mm]:  202
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze