Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania Peugeot 406 Break (8E/F) (1996.10 - 2004.10) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW (1999.01 - 2000.10)
Liczba produktów dla wybranego auta: 133
Sortuj:
Widok:
z 5
Artykuły powiązane
Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy
-10% na układ kierowniczy i zawieszenia!
System kontroli trakcji – ASR
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy
Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?
Dane techniczne Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V
Marka:
Peugeot
Model(typ):
406 Break (8E/F)
Produkcja od:
1999.01
Produkcja do:
2000.10
Moc silnika [kW]:
99
Moc silnika [KM]:
135
Pojemność oficjalna [ccm]:
1997
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1997
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
kombi
RFR (EW10J4)
1999.01
2000.10