Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe FERODO do Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie)

Klocki hamulcowe BOSCH Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) BOSCH
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe A.B.S. Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) A.B.S.
Klocki hamulcowe ABE Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) ABE
Klocki hamulcowe AISIN Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) AISIN
Klocki hamulcowe AKRON-MALÒ Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Klocki hamulcowe ASHIKA Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) ASHIKA
Klocki hamulcowe ATE Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) ATE
Klocki hamulcowe BENDIX Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) BENDIX
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe BORG & BECK Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BREMBO Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe CHAMPION Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) CHAMPION
Klocki hamulcowe CIFAM Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) CIFAM
Klocki hamulcowe COMLINE Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) COMLINE
Klocki hamulcowe DELPHI Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) DELPHI
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe EUROREPAR Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) EUROREPAR
Klocki hamulcowe FERODO Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) FERODO
Klocki hamulcowe FTE Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) GIRLING
Klocki hamulcowe HART Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) HELLA
Klocki hamulcowe HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Klocki hamulcowe ICER Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) ICER
Klocki hamulcowe IPARTS Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) IPARTS
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JAPKO Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) JAPKO
Klocki hamulcowe JP GROUP Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) JP GROUP
Klocki hamulcowe JURATEK Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) JURATEK
Klocki hamulcowe JURID Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) JURID
Klocki hamulcowe KAMOKA Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) KAMOKA
Klocki hamulcowe KAVO PARTS Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) KAVO PARTS
Klocki hamulcowe KAWE Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) LPR
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe MAPCO Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) MAPCO
Klocki hamulcowe MAXGEAR Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) MAXGEAR
Klocki hamulcowe METELLI Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) METELLI
Klocki hamulcowe METZGER Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) METZGER
Klocki hamulcowe MEYLE Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) MEYLE
Klocki hamulcowe MINTEX Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NIPPARTS Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) NIPPARTS
Klocki hamulcowe NK Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) NK
Klocki hamulcowe NPS Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) NPS
Klocki hamulcowe OPTIMAL Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) OPTIMAL
Klocki hamulcowe QUARO Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) QUARO
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe RAICAM Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) SAMKO
Klocki hamulcowe SWAG Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) SWAG
Klocki hamulcowe TEXTAR Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) TRW
Klocki hamulcowe VALEO Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) VALEO
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) ZIMMERMANN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FERODO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FERODO
4.7 (19 ocen)
Kod produktu:
FDB4832
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.7 (19 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FDB4832
Jednostka:
KPL
Grubość [mm]:  16,5
Oznaczenie kontrolne:  R90 Homologated
Długość [mm]:  194,1
Ciężar [kg]:  2,4
Wysokość 1 [mm]:  68,1
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Z akustycznym czujnikiem zużycia
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
System hamulcowy:  Wagner
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Numer WVA:  25632
Numer WVA:  25633
Numer WVA:  25634
Długożć opakowania [cm]:  20,6
Szerokość opakowania [cm]:  12,2
Wysokość opakowania [cm]:  7,8
Ilość zaczepów:  4
Liczba trzpieni gwintowanych:  2
Do 100 dni na zwrot
213,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >
Ceramiczne klocki hamulcowe

Ceramiczne klocki hamulcowe

Ceramiczne klocki hamulcowe to stosunkowo nowy produkt, który dużymi krokami podbija światowe rynki motoryzacyjne. Na czym polega innowacyjność tego typu produktów i co jest ich największą zaletą – na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w niniejszym artykule.

czytaj więcej >
Kierunkowe klocki hamulcowe - jak zamontować, czym są, zakładanie

Czym są i czemu służą kierunkowe klocki hamulcowe? W jaki sposób należy je zakładać?

Powstanie kierunkowych klocków hamulcowych zawdzięczamy w głównej mierze rosnącej popularności aut z napędem hybrydowym lub samodzielnym napędem elektrycznym. Ich zadaniem jest redukcja emitowanego przez układ hamulcowy hałasu i jednocześnie utrzymanie jego dotychczasowej sprawności. Co jeszcze warto wiedzieć o klockach kierunkowych?

czytaj więcej >
Ceramiczne klocki hamulcowe – to się naprawdę opłaca!

Ceramiczne klocki hamulcowe – to się naprawdę opłaca!

Przeciętny użytkownik samochodu nie widzi dużej różnicy między innowacyjnymi produktami a standardowymi klockami hamulcowymi – zwykle jedyną różnicą dla kierowców okazuje się firmowy symbol i nieco wyższa cena. Istotne różnice ujawniają się dopiero w trakcie eksploatacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze