Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Części samochodowe Renault THALIA I (LB_) (od 1998.02)

Części samochodowe do Renault Thalia 1 LB

Renault Thalia to samochód osobowy zaliczany do niższej klasy średniej, a więc segmentu B. Model Thalia produkowany był w latach 2001-2012 jako następca Renault serii 7. Thalia to tak naprawdę bliska kuzynka modelu Clio, czego przejawem była na pewno pierwsza generacja Renault Thalia. Mimo kilku stylistycznych i technicznych wpadek model Thalia okazał się rynkowym sukcesem. Samochód sprzedał się w ilości blisko jednego miliona egzemplarzy. Renault sprzedawało swój samochód pod różnymi nazwami. Miedzy innymi w Turcji, Rumunii oraz Bułgarii było to Clio Symbol, a w Ameryce Południowej Clio Sedan.

Pierwsza generacja Renault Thalia została po raz pierwszy zaprezentowana w 1999 roku. Pomimo tego, że auto zbudowano na płycie podłogowej małego hatchbacka, to Thalia oferowała dość sporo miejsca w kokpicie, szczególnie na przednich siedzeniach. Na tylnej kanapie już nie było tak kolorowo. Na uwagę zasługuje bagażnik Renault, który oferuje przestrzeń o pojemności 510 litrów, co w przypadku samochodu zbudowanego na bazie hatchbacka było rewelacyjnym wynikiem.

Renault zaproponowało dla modelu Thalia pierwszej generacji jedynie 4 silniki – benzynowe 1.4 8V 75 KM, 1.4 16V 98 KM, 1.6 16V 107 KM oraz jednostkę wysokoprężną 1.5 dCi generującą moc 65 KM. Najmniej awaryjnym silnikiem z całej oferty francuskiego koncernu okazała się jednostka 1.4 8V o mocy 75 KM. Kupując Thalię warto wybierać więc auta z silnikami benzynowymi, w których mogą się zdarzyć jedynie niewielkie i mało kosztowne usterki. Dużo problemów może przysporzyć natomiast silnik wysokoprężny, którego naprawa pochłonie nie tylko dużo czasu, ale i sporo pieniędzy.

Renault Thalia I, jako 4-drzwiowy sedan, oferowało trzy podstawowe wersje wyposażenia – Authentique, Expression oraz Dynamique. Thalia, już w wersji podstawowej, oferowała całkiem bogate wyposażenie z dużym naciskiem na bezpieczeństwo, w tym m.in. przednie poduszki powietrzne, napinacze pasów, trzypunktowe pasy bezpieczeństwa czy też regulację wysokości kierownicy. W bogatszych wersjach dorzucono również np. elektryczne wspomaganie kierownicy, elektryczną regulację lusterek i szyb, reflektory przeciwmgłowe, system ABS, centralny zamek oraz wyświetlacz centralny.

Choć Renault Thalia I nie należy do najbardziej urodziwych samochodów w historii, to rekompensuje ono wszystko kierowcy swoim funkcjonalnym wnętrzem oraz niskimi kosztami utrzymania. Również cena zakupu auta nie była zbyt wygórowana. To po prostu samochód dla ludzi praktycznych o niezbyt zasobnym portfelu.

Zalety:

  • funkcjonalne wnętrze
  • niskie koszty eksploatacyjne
  • dobre silniki benzynowe
  • spory bagażnik
  • stosunkowo bogate wyposażenie podstawowe

Wady:

  • silniki Diesla
  • właściwości jezdne
  • spora ilość powtarzających się usterek
  • instalacja elektryczna

Inne modele Renault Thalia:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze