Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Części samochodowe Fiat SEICENTO / 600 (187_) (1997.11 - 2010.01)

Wybierz typ samochodu marki Fiat

Znajdź części do Seicento w naszym sklepie

Fiat Seicento lub Fiat 600 (187) swój debiut miał w 1998 roku i został zaprezentowany jako następca modelu Cinquecento. Samochód ten produkowany był tylko i wyłącznie w Polsce, a w 2005 roku zamieniono jego nazwę z Seicento na 600. W przeciwieństwie do swojego starszego brata Seicento jest bardziej okrągły, linie są łagodniejsze, producent zrezygnował z kanciastych kształtów. W związku z niewielkimi wymiarami wnętrze Seicento nie dysponuje zbyt dużą ilością miejsca. Pojawiło się 29 wersji modelu Seicento różniących się od siebie wyposażeniem, typem, kolorem nadwozia. Podstawową odmianą był 3-drzwiowy hatchback, ale w sprzedaży była także wersja van. Mimo wszystko samochód bardzo szybko zyskał spore grono sympatyków, a według danych przedstawianych przez koncern Fiat łącznie sprzedanych zostało około 1 300 000 egzemplarzy. 

Oferta silnikowa Fiata Seicento składała się z dwóch jednostek benzynowych o niewielkiej pojemności. Pierwszy motor, znany z Fiata Cinquecento, o pojemności 0.9 litra i mocy 39 koni mechanicznych, drugi natomiast miał objętość 1.1 litra i moc 54 KM. Dodatkowo na rynku dostępna była wersja Fiata Seicento z silnikiem elektrycznym. W związku z niewielką pojemnością skokową powyższe jednostki napędowe nie spalały dużo paliwa lecz często ulegały awariom. Duża popularność tego modelu zapewniała jednak łatwy dostęp do części, których ceny nie były wysokie. 

Wartą uwagi odmianą tego modelu był Fiat Seicento Sporting, który był najdroższy, ale i najlepiej wyposażony ze wszystkich dostępnych wersji. Pierwszą rzeczą, która rzucała się w oczy były alufelgi, zawieszenie niższe niż w podstawowej wersji oraz sportowe zderzaki. Silnik o pojemności 1.1 litra nie sprostałby wymaganiom dzisiejszych kierowców rajdowych, ale w latach 90 odmiana Sporting bardzo często brała udział w rajdach lub wyścigach samochodowych. 

Produkcja Fiata Seicento (a od 2005 roku Fiata 600) została zakończona w 2010 roku. Następca Cinquecento i Fiata 126p został zastąpiony przez dwa nowe modele włoskiego koncernu: Pandę i 500.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze