Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka METZGER do Peugeot 607 (9D, 9U) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.02 - 2006.02)

Turbosprężarka ELRING Peugeot 607 (9D, 9U) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.02 - 2006.02) ELRING
Turbosprężarka PIERBURG Peugeot 607 (9D, 9U) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.02 - 2006.02) PIERBURG
Turbosprężarka TOPRAN Peugeot 607 (9D, 9U) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.02 - 2006.02) TOPRAN
Turbosprężarka AJUSA Peugeot 607 (9D, 9U) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.02 - 2006.02) AJUSA
Turbosprężarka DELPHI Peugeot 607 (9D, 9U) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.02 - 2006.02) DELPHI
Turbosprężarka DRI Peugeot 607 (9D, 9U) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.02 - 2006.02) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Peugeot 607 (9D, 9U) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.02 - 2006.02) ELSTOCK
Turbosprężarka ENERGY Peugeot 607 (9D, 9U) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.02 - 2006.02) ENERGY
Turbosprężarka FA1 Peugeot 607 (9D, 9U) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.02 - 2006.02) FA1
Turbosprężarka GARRETT Peugeot 607 (9D, 9U) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.02 - 2006.02) GARRETT
Turbosprężarka HART Peugeot 607 (9D, 9U) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.02 - 2006.02) HART
Turbosprężarka HOFFER Peugeot 607 (9D, 9U) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.02 - 2006.02) HOFFER
Turbosprężarka JPN Peugeot 607 (9D, 9U) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.02 - 2006.02) JPN
Turbosprężarka LRT Peugeot 607 (9D, 9U) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.02 - 2006.02) LRT
Turbosprężarka LUCAS Peugeot 607 (9D, 9U) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.02 - 2006.02) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Peugeot 607 (9D, 9U) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.02 - 2006.02) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Peugeot 607 (9D, 9U) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.02 - 2006.02) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Peugeot 607 (9D, 9U) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.02 - 2006.02) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Peugeot 607 (9D, 9U) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.02 - 2006.02) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Peugeot 607 (9D, 9U) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.02 - 2006.02) NISSENS
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Peugeot 607 (9D, 9U) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.02 - 2006.02) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot 607 (9D, 9U) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.02 - 2006.02) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Peugeot 607 (9D, 9U) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.02 - 2006.02) SIDAT
Turbosprężarka TMI Peugeot 607 (9D, 9U) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.02 - 2006.02) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Peugeot 607 (9D, 9U) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.02 - 2006.02) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Peugeot 607 (9D, 9U) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.02 - 2006.02) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Peugeot 607 (9D, 9U) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.02 - 2006.02) VICTOR REINZ
Producent:METZGER

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0892298
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
0892298
Jednostka:
szt
Rodzaj zaworu:  Zawór magnetyczny
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Napięcie [V]:  12
Wersja:  OE
Do 100 dni na zwrot
241,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0892308
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
0892308
Jednostka:
szt
Rodzaj zaworu:  Zawór magnetyczny
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Napięcie [V]:  12
Do 100 dni na zwrot
314,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0892722
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
0892722
Rodzaj zaworu:  Zawór magnetyczny
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Napięcie [V]:  12
Wersja:  AM
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze