Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka NISSENS do Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10)

Turbosprężarka ELRING Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) ELRING
Turbosprężarka FA1 Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) FA1
Turbosprężarka AJUSA Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) BORGWARNER
Turbosprężarka DR.MOTOR Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) DR.MOTOR
Turbosprężarka DRI Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) ELSTOCK
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) LRT
Turbosprężarka LUKAS Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) LUKAS
Turbosprężarka MAXGEAR Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) NISSENS
Turbosprężarka NTY Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) NTY
Turbosprężarka PIERBURG Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) PIERBURG
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka REINZ Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) SIDAT
Turbosprężarka TMI Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) TURBORAIL
Producent:NISSENS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NISSENS
5.0 (2)
Kod produktu:
935215
dostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NISSENS
Kod:
935215
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Wlot
Do 100 dni na zwrot
350,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzonej turbiny w samochodzie - awaria turbosprężarki

Objawy uszkodzenia turbiny w samochodzie. Jak je rozpoznać i nie dać się naciągnąć na niepotrzebne wydatki?

Ilekroć ktoś z Was dzwoni do naszego sklepu w poszukiwaniu nowej turbiny – „bo właśnie mi wysiadła” – często może usłyszeć pytanie naszego eksperta o to, czy aby na pewno uszkodzeniu uległa właśnie turbosprężarka? Jeśli kogoś takie pytanie dziwi lub wręcz czuje się nim urażony, to wyjaśniamy, że jest ono podyktowane wyłącznie Waszym dobrem. Objawy typowe dla uszkodzonej turbosprężarki daję również awarie innych elementów auta, z czego nieuczciwi mechanicy zawsze chętnie korzystają.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Najlepsze turbosprężarki

TurbosprężarkaLiczba samochodów wyposażonych w turbosprężarki stale rośnie, bez względu na ilość cylindrów oraz pojemność jednostki napędowej. Każdy chce dziś posiadać auto doładowane, wykorzystujące jego maksymalną moc przy jednoczesnym zużyciu optymalnej ilości paliwa. Pozwala na to ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze