Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka NTY do Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10)

Turbosprężarka ELRING Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) ELRING
Turbosprężarka FA1 Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) FA1
Turbosprężarka AJUSA Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) BORGWARNER
Turbosprężarka DR.MOTOR Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) DR.MOTOR
Turbosprężarka DRI Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) ELSTOCK
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) LRT
Turbosprężarka LUKAS Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) LUKAS
Turbosprężarka MAXGEAR Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) NISSENS
Turbosprężarka NTY Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) NTY
Turbosprężarka PIERBURG Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) PIERBURG
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka REINZ Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) SIDAT
Turbosprężarka TMI Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) TURBORAIL
Producent:NTY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0)
Kod produktu:
EGR-PE-016
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
EGR-PE-016
Jednostka:
szt
Numer seryjny:  EGR-PE-016
Do 100 dni na zwrot
142,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Na czym polega działanie i za co odpowiada turbosprężarka?

Na czym polega działanie i za co odpowiada turbosprężarka?

Turbosprężarka, nazywana również potocznie turbiną, turbo, suszarką czy też ślimakiem, wspomaga pracę silników spalinowych już od ponad 100 lat. Obecnie jest ona jednym z najważniejszych elementów nowoczesnego silnika. Przypomnijmy, na czym polega działanie turbosprężarki w naszym samochodzie.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze