Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELRING do Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10)

Turbosprężarka ELRING Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) ELRING
Turbosprężarka FA1 Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) FA1
Turbosprężarka AJUSA Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) BORGWARNER
Turbosprężarka DR.MOTOR Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) DR.MOTOR
Turbosprężarka DRI Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) ELSTOCK
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) LRT
Turbosprężarka LUKAS Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) LUKAS
Turbosprężarka MAXGEAR Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) NISSENS
Turbosprężarka NTY Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) NTY
Turbosprężarka PIERBURG Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) PIERBURG
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka REINZ Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) SIDAT
Turbosprężarka TMI Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2010.07 - 2014.10) TURBORAIL
Producent:ELRING

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
0 (0)
Kod produktu:
737.720
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
737.720
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
0 (0)
Kod produktu:
376.340
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
376.340
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Dla numeru OE:  0375.L0
Dla numeru OE:  0375.N7
Dla numeru OE:  0375.R9
Dla numeru OE:  0375.T5
Dla numeru OE:  11 65 7 565 912
Dla numeru OE:  11 65 7 595 351
Dla numeru OE:  11 65 7 595 678
Dla numeru OE:  11 65 7 600 881
Do 100 dni na zwrot
133,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Na czym polega działanie i za co odpowiada turbosprężarka?

Na czym polega działanie i za co odpowiada turbosprężarka?

Turbosprężarka, nazywana również potocznie turbiną, turbo, suszarką czy też ślimakiem, wspomaga pracę silników spalinowych już od ponad 100 lat. Obecnie jest ona jednym z najważniejszych elementów nowoczesnego silnika. Przypomnijmy, na czym polega działanie turbosprężarki w naszym samochodzie.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Najlepsze turbosprężarki

TurbosprężarkaLiczba samochodów wyposażonych w turbosprężarki stale rośnie, bez względu na ilość cylindrów oraz pojemność jednostki napędowej. Każdy chce dziś posiadać auto doładowane, wykorzystujące jego maksymalną moc przy jednoczesnym zużyciu optymalnej ilości paliwa. Pozwala na to ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze