Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELRING do Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08)

Turbosprężarka AJUSA Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) AJUSA
Turbosprężarka DRI Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) DRI
Turbosprężarka ELRING Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GARRETT Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) JP GROUP
Turbosprężarka LUKAS Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) LUKAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) NISSENS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) SIDAT
Turbosprężarka TMI Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) TMI
Producent:ELRING

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
0 (0)
Kod produktu:
896.110
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
896.110
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
0 (0)
Kod produktu:
452.390
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
452.390
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Dla numeru OE:  11 65 7 799 759
Dla numeru OE:  777853-0006
Dla numeru OE:  777853-0011
Dla numeru OE:  777853-0013
Dla numeru OE:  777853-5006S
Dla numeru OE:  777853-5011S
Dla numeru OE:  777853-5013S
Do 100 dni na zwrot
106,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
0 (0)
Kod produktu:
239.960
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
239.960
Jednostka:
KPL
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Do 100 dni na zwrot
82,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze