Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka LUCAS LUCAS do Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08)

Turbosprężarka AJUSA Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) AJUSA
Turbosprężarka DRI Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) DRI
Turbosprężarka ELRING Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GARRETT Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) JP GROUP
Turbosprężarka LUKAS Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) LUKAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) NISSENS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) SIDAT
Turbosprężarka TMI Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) TMI
Producent:LUKAS
Producent:LUKAS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUKAS
0 (0)
Kod produktu:
LTRPA7778532
dostępny
Kaucja: 665,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUKAS
Kod:
LTRPA7778532
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  Garrett/Honeywell
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Ciężar netto [kg]:  8,7
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot
2457,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 665,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >

Najlepsze turbosprężarki

TurbosprężarkaLiczba samochodów wyposażonych w turbosprężarki stale rośnie, bez względu na ilość cylindrów oraz pojemność jednostki napędowej. Każdy chce dziś posiadać auto doładowane, wykorzystujące jego maksymalną moc przy jednoczesnym zużyciu optymalnej ilości paliwa. Pozwala na to ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze