Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka DRI do Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08)

Turbosprężarka AJUSA Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) AJUSA
Turbosprężarka DRI Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) DRI
Turbosprężarka ELRING Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GARRETT Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) NISSENS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) SIDAT
Turbosprężarka TMI Bmw 5 (F10) 525 d sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.03 - 2011.08) TMI
Producent:DRI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
729120150
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
729120150
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  Garrett/Honeywell
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Ciężar netto [kg]:  8,7
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze