Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HC-CARGO do Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie)

Silnik BOSCH Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) BOSCH
Silnik AJUSA Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) AJUSA
Silnik ELRING Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) ELRING
Silnik EUROREPAR Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) EUROREPAR
Silnik PIERBURG Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) PIERBURG
Silnik CASTROL Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) CASTROL
Silnik ESEN SKV Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) ESEN SKV
Silnik EUROL Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) EUROL
Silnik FAST Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) FAST
Silnik GOETZE Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) GOETZE
Silnik HC-CARGO Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) HC-CARGO
Silnik IPD Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) IPD
Silnik LIQUI MOLY Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik METZGER Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) METZGER
Silnik MOTUL Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) MOTUL
Silnik NPS Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) NPS
Silnik PAYEN Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) PAYEN
Silnik RAVENOL Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik VAICO Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) VALVOLINE
Producent:HC-CARGO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HC-CARGO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
181702
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HC-CARGO
Kod:
181702
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M18-1.5
Długość kabli:  570
Do 100 dni na zwrot
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze