Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik NPS do Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie)

Silnik BOSCH Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) BOSCH
Silnik AJUSA Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) AJUSA
Silnik ELRING Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) ELRING
Silnik EUROREPAR Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) EUROREPAR
Silnik PIERBURG Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) PIERBURG
Silnik CASTROL Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) CASTROL
Silnik ESEN SKV Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) ESEN SKV
Silnik EUROL Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) EUROL
Silnik FAST Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) FAST
Silnik GOETZE Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) GOETZE
Silnik HC-CARGO Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) HC-CARGO
Silnik IPD Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) IPD
Silnik LIQUI MOLY Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik METZGER Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) METZGER
Silnik MOTUL Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) MOTUL
Silnik NPS Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) NPS
Silnik PAYEN Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) PAYEN
Silnik RAVENOL Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik VAICO Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) VALVOLINE
Producent:NPS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LF1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
LF1
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze