Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BOSCH do Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie)

Silnik BOSCH Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) BOSCH
Silnik AJUSA Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) AJUSA
Silnik ELRING Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) ELRING
Silnik EUROREPAR Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) EUROREPAR
Silnik PIERBURG Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) PIERBURG
Silnik CASTROL Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) CASTROL
Silnik ESEN SKV Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) ESEN SKV
Silnik EUROL Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) EUROL
Silnik FAST Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) FAST
Silnik GOETZE Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) GOETZE
Silnik HC-CARGO Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) HC-CARGO
Silnik IPD Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) IPD
Silnik LIQUI MOLY Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik METZGER Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) METZGER
Silnik MOTUL Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) MOTUL
Silnik NPS Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) NPS
Silnik PAYEN Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) PAYEN
Silnik RAVENOL Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik VAICO Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Ferrari CALIFORNIA 3.9 T kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2014.06 - obecnie) VALVOLINE
Producent:BOSCH

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
0 281 002 170
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 281 002 170
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
0 281 006 028
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 281 006 028
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
92,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.8 (45 ocen)
Kod produktu:
0 258 030 073
dostępny
4.8 (45 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 258 030 073
Jednostka:
szt
Liczba przewodów:  4
Długość całkowita [mm]:  1030
Do 100 dni na zwrot
237,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.9 (26 ocen)
Kod produktu:
0 280 218 259
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
4.9 (26 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 280 218 259
Jednostka:
szt
Zalecane rozszerzenie naprawy:  Filtr powietrza
Do 100 dni na zwrot
681,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
BOSCH
5.0 (7 ocen)
Kod produktu:
0 232 103 076
niedostępny
5.0 (7 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 232 103 076
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
516,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
0 280 750 003
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 280 750 003
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
1188,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze