Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH do Volvo V60 I (155, 157) D3 / D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Volvo V60 I (155, 157) D3 / D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Volvo V60 I (155, 157) D3 / D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Volvo V60 I (155, 157) D3 / D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Volvo V60 I (155, 157) D3 / D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Volvo V60 I (155, 157) D3 / D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Volvo V60 I (155, 157) D3 / D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Volvo V60 I (155, 157) D3 / D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Volvo V60 I (155, 157) D3 / D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Volvo V60 I (155, 157) D3 / D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Volvo V60 I (155, 157) D3 / D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Volvo V60 I (155, 157) D3 / D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Volvo V60 I (155, 157) D3 / D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Volvo V60 I (155, 157) D3 / D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Volvo V60 I (155, 157) D3 / D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Volvo V60 I (155, 157) D3 / D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Volvo V60 I (155, 157) D3 / D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) VAICO
Producent:BOSCH

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
5.0 (5)
Kod produktu:
K S01 001 903
niedostępny
Kaucja: 1990,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

5.0 (5)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S01 001 903
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Z drążkiem kierowniczym poprzecznym
Układ kierowniczy:  Z końcówkami drążka kierowniczego poprzecznego
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Do 100 dni na zwrot
2593,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1990,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

BOSCH
5.0 (5)
Kod produktu:
K S00 002 071
niedostępny
5.0 (5)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S00 002 071
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Z drążkiem kierowniczym poprzecznym
Układ kierowniczy:  Z końcówkami drążka kierowniczego poprzecznego
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Do 100 dni na zwrot
4333,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
5.0 (5)
Kod produktu:
K S00 002 072
niedostępny
5.0 (5)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S00 002 072
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Z drążkiem kierowniczym poprzecznym
Układ kierowniczy:  Z końcówkami drążka kierowniczego poprzecznego
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Do 100 dni na zwrot
BOSCH
5.0 (5)
Kod produktu:
K S01 001 904
niedostępny
5.0 (5)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S01 001 904
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Z drążkiem kierowniczym poprzecznym
Układ kierowniczy:  Z końcówkami drążka kierowniczego poprzecznego
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze