Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI do Volvo V60 I (155, 157) D3 / D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Volvo V60 I (155, 157) D3 / D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Volvo V60 I (155, 157) D3 / D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Volvo V60 I (155, 157) D3 / D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Volvo V60 I (155, 157) D3 / D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Volvo V60 I (155, 157) D3 / D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Volvo V60 I (155, 157) D3 / D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Volvo V60 I (155, 157) D3 / D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Volvo V60 I (155, 157) D3 / D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Volvo V60 I (155, 157) D3 / D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Volvo V60 I (155, 157) D3 / D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Volvo V60 I (155, 157) D3 / D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Volvo V60 I (155, 157) D3 / D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Volvo V60 I (155, 157) D3 / D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Volvo V60 I (155, 157) D3 / D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Volvo V60 I (155, 157) D3 / D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Volvo V60 I (155, 157) D3 / D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2014.12) VAICO
Producent:TMI

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0)
Kod produktu:
SG02038
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG02038
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  Visteon
Długość [mm]:  1350
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  160
Ilość obrotów koła kierownicy:  2,6
Dolot - sr. [mm]:  11
Wylot - sr. [mm]:  9
Ograniczenia producenta:  Push-in ports
Ciężar netto [kg]:  10
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0)
Kod produktu:
SG02039R
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG02039R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  Visteon
Długość [mm]:  1350
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  160
Ilość obrotów koła kierownicy:  2,6
Dolot - sr. [mm]:  11
Wylot - sr. [mm]:  9
Ograniczenia producenta:  Push-in ports
Ciężar netto [kg]:  9,5
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0)
Kod produktu:
SG02090
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG02090
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Długość [mm]:  1335
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  150
Ilość obrotów koła kierownicy:  2,6
Ograniczenia producenta:  Push-in ports
Ciężar netto [kg]:  9,4
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0)
Kod produktu:
SG02091R
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG02091R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Długość [mm]:  1329
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  150
Ilość obrotów koła kierownicy:  2,6
Ograniczenia producenta:  Push-in ports
Ciężar netto [kg]:  8,7
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze