Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP do Iveco DAILY IV Wywrotka 50C15 Wywrotka 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Iveco DAILY IV Wywrotka 50C15 Wywrotka 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Iveco DAILY IV Wywrotka 50C15 Wywrotka 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Iveco DAILY IV Wywrotka 50C15 Wywrotka 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT Iveco DAILY IV Wywrotka 50C15 Wywrotka 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) DT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Iveco DAILY IV Wywrotka 50C15 Wywrotka 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Iveco DAILY IV Wywrotka 50C15 Wywrotka 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Iveco DAILY IV Wywrotka 50C15 Wywrotka 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Iveco DAILY IV Wywrotka 50C15 Wywrotka 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Iveco DAILY IV Wywrotka 50C15 Wywrotka 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Iveco DAILY IV Wywrotka 50C15 Wywrotka 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Iveco DAILY IV Wywrotka 50C15 Wywrotka 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Iveco DAILY IV Wywrotka 50C15 Wywrotka 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Iveco DAILY IV Wywrotka 50C15 Wywrotka 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Iveco DAILY IV Wywrotka 50C15 Wywrotka 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Iveco DAILY IV Wywrotka 50C15 Wywrotka 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Iveco DAILY IV Wywrotka 50C15 Wywrotka 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Iveco DAILY IV Wywrotka 50C15 Wywrotka 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Iveco DAILY IV Wywrotka 50C15 Wywrotka 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) TRW
Producent:JP GROUP

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JP GROUP
0 (0)
Kod produktu:
3345100500
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
3345100500
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Cisnienie [bar]:  115
Ograniczenia producenta:  ZF
Do 100 dni na zwrot
582,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze