Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER do Iveco DAILY IV Wywrotka 50C15 Wywrotka 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Iveco DAILY IV Wywrotka 50C15 Wywrotka 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Iveco DAILY IV Wywrotka 50C15 Wywrotka 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Iveco DAILY IV Wywrotka 50C15 Wywrotka 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT SPARE PARTS Iveco DAILY IV Wywrotka 50C15 Wywrotka 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) DT SPARE PARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Iveco DAILY IV Wywrotka 50C15 Wywrotka 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Iveco DAILY IV Wywrotka 50C15 Wywrotka 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Iveco DAILY IV Wywrotka 50C15 Wywrotka 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Iveco DAILY IV Wywrotka 50C15 Wywrotka 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Iveco DAILY IV Wywrotka 50C15 Wywrotka 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Iveco DAILY IV Wywrotka 50C15 Wywrotka 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Iveco DAILY IV Wywrotka 50C15 Wywrotka 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Iveco DAILY IV Wywrotka 50C15 Wywrotka 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Iveco DAILY IV Wywrotka 50C15 Wywrotka 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Iveco DAILY IV Wywrotka 50C15 Wywrotka 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Iveco DAILY IV Wywrotka 50C15 Wywrotka 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Iveco DAILY IV Wywrotka 50C15 Wywrotka 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Iveco DAILY IV Wywrotka 50C15 Wywrotka 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Iveco DAILY IV Wywrotka 50C15 Wywrotka 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Iveco DAILY IV Wywrotka 50C15 Wywrotka 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) TRW
Producent:LAUBER

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
55.9957
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
55.9957
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Ciśnienie pracy [bar]:  115
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rozmiar gwintu 1:  M 14 x 1,5
Średnica otworu [mm]:  104
Rozmiar gwintu 2:  M 18 x 1,5
Liczba otworów do mocowania:  2
Rodzaj zaworu:  Zawór ograniczający cisnienie
Cisnienie [bar]:  115
Do 100 dni na zwrot
355,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.9158
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.9158
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Gwint wewnętrzny [mm]:  M16 x 1.5mm MALE
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Ograniczenia producenta:  ZF
Technika połączeń:  wielorowek
Długość całkowita [mm]:  1510
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  40
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M16x1,5
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  54
Do 100 dni na zwrot
2382,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.9158U
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.9158U
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Gwint wewnętrzny [mm]:  M16 x 1.5mm MALE
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze