Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST do Ford FOCUS I (DAW, DBW) 2.0 16V liftback 131KM, 96kW, benzyna (1998.10 - 2004.11)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Ford FOCUS I (DAW, DBW) 2.0 16V liftback 131KM, 96kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Ford FOCUS I (DAW, DBW) 2.0 16V liftback 131KM, 96kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Ford FOCUS I (DAW, DBW) 2.0 16V liftback 131KM, 96kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Ford FOCUS I (DAW, DBW) 2.0 16V liftback 131KM, 96kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford FOCUS I (DAW, DBW) 2.0 16V liftback 131KM, 96kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford FOCUS I (DAW, DBW) 2.0 16V liftback 131KM, 96kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford FOCUS I (DAW, DBW) 2.0 16V liftback 131KM, 96kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Ford FOCUS I (DAW, DBW) 2.0 16V liftback 131KM, 96kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Ford FOCUS I (DAW, DBW) 2.0 16V liftback 131KM, 96kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Ford FOCUS I (DAW, DBW) 2.0 16V liftback 131KM, 96kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GSP Ford FOCUS I (DAW, DBW) 2.0 16V liftback 131KM, 96kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) GSP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HOFFER Ford FOCUS I (DAW, DBW) 2.0 16V liftback 131KM, 96kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) HOFFER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Ford FOCUS I (DAW, DBW) 2.0 16V liftback 131KM, 96kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Ford FOCUS I (DAW, DBW) 2.0 16V liftback 131KM, 96kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Ford FOCUS I (DAW, DBW) 2.0 16V liftback 131KM, 96kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Ford FOCUS I (DAW, DBW) 2.0 16V liftback 131KM, 96kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Ford FOCUS I (DAW, DBW) 2.0 16V liftback 131KM, 96kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford FOCUS I (DAW, DBW) 2.0 16V liftback 131KM, 96kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Ford FOCUS I (DAW, DBW) 2.0 16V liftback 131KM, 96kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Ford FOCUS I (DAW, DBW) 2.0 16V liftback 131KM, 96kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Ford FOCUS I (DAW, DBW) 2.0 16V liftback 131KM, 96kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Ford FOCUS I (DAW, DBW) 2.0 16V liftback 131KM, 96kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Ford FOCUS I (DAW, DBW) 2.0 16V liftback 131KM, 96kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Ford FOCUS I (DAW, DBW) 2.0 16V liftback 131KM, 96kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Ford FOCUS I (DAW, DBW) 2.0 16V liftback 131KM, 96kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Ford FOCUS I (DAW, DBW) 2.0 16V liftback 131KM, 96kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Ford FOCUS I (DAW, DBW) 2.0 16V liftback 131KM, 96kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Ford FOCUS I (DAW, DBW) 2.0 16V liftback 131KM, 96kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford FOCUS I (DAW, DBW) 2.0 16V liftback 131KM, 96kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Ford FOCUS I (DAW, DBW) 2.0 16V liftback 131KM, 96kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford FOCUS I (DAW, DBW) 2.0 16V liftback 131KM, 96kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford FOCUS I (DAW, DBW) 2.0 16V liftback 131KM, 96kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Ford FOCUS I (DAW, DBW) 2.0 16V liftback 131KM, 96kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Ford FOCUS I (DAW, DBW) 2.0 16V liftback 131KM, 96kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) VAICO
Producent:FEBEST

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
0 (0)
Kod produktu:
FDAB-021
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
FDAB-021
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,082
Długożć opakowania [cm]:  3,6
Szerokość opakowania [cm]:  3,1
Wysokość opakowania [cm]:  3,1
Do 100 dni na zwrot
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBEST
0 (0)
Kod produktu:
MZAB-083
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
MZAB-083
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,07
Długożć opakowania [cm]:  4,6
Szerokość opakowania [cm]:  3,1
Wysokość opakowania [cm]:  3,1
Do 100 dni na zwrot
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze