Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST do Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GSP Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) GSP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HOFFER Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) HOFFER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) VAICO
Producent:FEBEST

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FDAB-021
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
FDAB-021
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,082
Długożć opakowania [cm]:  3,6
Szerokość opakowania [cm]:  3,1
Wysokość opakowania [cm]:  3,1
Do 100 dni na zwrot
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBEST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
MZAB-083
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
MZAB-083
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,07
Długożć opakowania [cm]:  4,6
Szerokość opakowania [cm]:  3,1
Wysokość opakowania [cm]:  3,1
Do 100 dni na zwrot
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze