Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa BREMBO do Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10)

Pompa hamulcowa A.B.S. Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) FERODO
Pompa hamulcowa GIRLING Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) GIRLING
Pompa hamulcowa JURID Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) METELLI
Pompa hamulcowa NK Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) NK
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) TRW
Producent:BREMBO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BREMBO
0 (0)
Kod produktu:
M 24 020
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMBO
Kod:
M 24 020
Jednostka:
szt
System hamulcowy:  Bendix
Otwór o śr[mm]:  22,2
Wymiar gwintu:  10 x 1 (3)
Wymiar gwintu:  12 x 1 (1)
Materiał:  Żeliwo
Do 100 dni na zwrot
188,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BREMBO
0 (0)
Kod produktu:
M 24 062
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMBO
Kod:
M 24 062
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  10 x 1 (3)
Wymiar gwintu:  12 x 1 (1)
Materiał:  Żeliwo
Do 100 dni na zwrot
207,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BREMBO
0 (0)
Kod produktu:
M 24 025
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMBO
Kod:
M 24 025
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  10 x 1 (3)
Materiał:  Żeliwo
System hamulcowy:  Bendix
Otwór o śr[mm]:  23,81
Wymiar gwintu:  12 x 1 (1)
Do 100 dni na zwrot
210,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze