Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa LPR do Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10)

Pompa hamulcowa A.B.S. Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) FERODO
Pompa hamulcowa GIRLING Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) GIRLING
Pompa hamulcowa JURID Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) METELLI
Pompa hamulcowa NK Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) NK
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 liftback 70KM, 51kW, benzyna (1985.10 - 1990.10) TRW
Producent:LPR

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LPR
3.0 (2)
Kod produktu:
1532
niedostępny
3.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1532
Jednostka:
szt
System hamulcowy:  Bendix
Materiał:  Żeliwo szare
Wymiar gwintu:  12 x 1 (1)
Wymiar gwintu:  10 X 1 (3)
Dla numeru artykułu:  1532
Do 100 dni na zwrot
138,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LPR
3.0 (2)
Kod produktu:
1528
niedostępny
3.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1528
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  12 x 1 (1)
System hamulcowy:  Bendix
Wymiar gwintu:  10 X 1 (3)
Materiał:  Żeliwo szare
Do 100 dni na zwrot
197,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LPR
3.0 (2)
Kod produktu:
1529
niedostępny
3.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1529
Jednostka:
szt
System hamulcowy:  Bendix
Wymiar gwintu:  10 X 1 (3)
Średnica tłoka [mm]:  22,2
Wymiar gwintu:  12 x 1 (1)
Materiał:  Żeliwo
Do 100 dni na zwrot
240,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze