Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła OPTIMAL do Seat ATECA (KH7, KHP) 1.0 TSI SUV 110KM, 81kW, benzyna (2020.09 - obecnie)

Piasta koła SKF Seat ATECA (KH7, KHP) 1.0 TSI SUV 110KM, 81kW, benzyna (2020.09 - obecnie) SKF
Piasta koła OEM Seat ATECA (KH7, KHP) 1.0 TSI SUV 110KM, 81kW, benzyna (2020.09 - obecnie) OEM
Piasta koła A.B.S. Seat ATECA (KH7, KHP) 1.0 TSI SUV 110KM, 81kW, benzyna (2020.09 - obecnie) A.B.S.
Piasta koła ABAKUS Seat ATECA (KH7, KHP) 1.0 TSI SUV 110KM, 81kW, benzyna (2020.09 - obecnie) ABAKUS
Piasta koła BTA Seat ATECA (KH7, KHP) 1.0 TSI SUV 110KM, 81kW, benzyna (2020.09 - obecnie) BTA
Piasta koła CIFAM Seat ATECA (KH7, KHP) 1.0 TSI SUV 110KM, 81kW, benzyna (2020.09 - obecnie) CIFAM
Piasta koła DAYCO Seat ATECA (KH7, KHP) 1.0 TSI SUV 110KM, 81kW, benzyna (2020.09 - obecnie) DAYCO
Piasta koła DENCKERMANN Seat ATECA (KH7, KHP) 1.0 TSI SUV 110KM, 81kW, benzyna (2020.09 - obecnie) DENCKERMANN
Piasta koła DRIVE + Seat ATECA (KH7, KHP) 1.0 TSI SUV 110KM, 81kW, benzyna (2020.09 - obecnie) DRIVE +
Piasta koła DYS Seat ATECA (KH7, KHP) 1.0 TSI SUV 110KM, 81kW, benzyna (2020.09 - obecnie) DYS
Piasta koła EUROREPAR Seat ATECA (KH7, KHP) 1.0 TSI SUV 110KM, 81kW, benzyna (2020.09 - obecnie) EUROREPAR
Piasta koła JP GROUP Seat ATECA (KH7, KHP) 1.0 TSI SUV 110KM, 81kW, benzyna (2020.09 - obecnie) JP GROUP
Piasta koła KAWE Seat ATECA (KH7, KHP) 1.0 TSI SUV 110KM, 81kW, benzyna (2020.09 - obecnie) KAWE
Piasta koła METELLI Seat ATECA (KH7, KHP) 1.0 TSI SUV 110KM, 81kW, benzyna (2020.09 - obecnie) METELLI
Piasta koła MEYLE Seat ATECA (KH7, KHP) 1.0 TSI SUV 110KM, 81kW, benzyna (2020.09 - obecnie) MEYLE
Piasta koła MOOG Seat ATECA (KH7, KHP) 1.0 TSI SUV 110KM, 81kW, benzyna (2020.09 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Seat ATECA (KH7, KHP) 1.0 TSI SUV 110KM, 81kW, benzyna (2020.09 - obecnie) NK
Piasta koła NPS Seat ATECA (KH7, KHP) 1.0 TSI SUV 110KM, 81kW, benzyna (2020.09 - obecnie) NPS
Piasta koła NSK Seat ATECA (KH7, KHP) 1.0 TSI SUV 110KM, 81kW, benzyna (2020.09 - obecnie) NSK
Piasta koła OPTIMAL Seat ATECA (KH7, KHP) 1.0 TSI SUV 110KM, 81kW, benzyna (2020.09 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Seat ATECA (KH7, KHP) 1.0 TSI SUV 110KM, 81kW, benzyna (2020.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Seat ATECA (KH7, KHP) 1.0 TSI SUV 110KM, 81kW, benzyna (2020.09 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła TRISCAN Seat ATECA (KH7, KHP) 1.0 TSI SUV 110KM, 81kW, benzyna (2020.09 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:OPTIMAL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
5.0 (38)
Kod produktu:
101203
dostępny
5.0 (38)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
101203
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  30
Średnica zewnętrzna [mm]:  85
Średnica zewnętrzna [mm]:  137
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym magnetycznym pierścieniem czujnika
Liczba otworów do mocowania:  3
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  36
Do 100 dni na zwrot
315,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze