Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła BREDA LORETT do Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07)

Piasta koła IPARTS Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) IPARTS
Piasta koła OPTIMAL Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) OPTIMAL
Piasta koła A.B.S. Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) A.B.S.
Piasta koła AUTOMEGA Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) AUTOMEGA
Piasta koła BENDIX Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) BTA
Piasta koła CIFAM Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) CIFAM
Piasta koła COMLINE Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) COMLINE
Piasta koła EUROREPAR Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) EUROREPAR
Piasta koła FAG Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) FAG
Piasta koła FEBI BILSTEIN Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) FEBI BILSTEIN
Piasta koła FLENNOR Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) FLENNOR
Piasta koła GSP Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) GSP
Piasta koła HART Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) HART
Piasta koła IJS GROUP Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) IJS GROUP
Piasta koła IPD Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) IPD
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła LUCAS Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) LUCAS
Piasta koła MAPCO Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) MAXGEAR
Piasta koła METELLI Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) METELLI
Piasta koła MOOG Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) MOOG
Piasta koła NK Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) NK
Piasta koła NSK Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) NSK
Piasta koła QUINTON HAZELL Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) RUVILLE
Piasta koła SBS Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) SBS
Piasta koła SKF Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) SKF
Piasta koła SNR Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) SNR
Piasta koła SWAG Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) SWAG
Piasta koła TIMKEN Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) TIMKEN
Piasta koła VAICO Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BREDA LORETT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BREDA LORETT
0 (0)
Kod produktu:
KRT2242
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREDA LORETT
Kod:
KRT2242
Średnica zewnętrzna [mm]:  82
Średnica wewnętrzna [mm]:  50
Szerokość [mm]:  21,5
Do 100 dni na zwrot
BREDA LORETT
0 (0)
Kod produktu:
KRT2609
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREDA LORETT
Kod:
KRT2609
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  52
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  25
Szerokość 1 [mm]:  19
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  72
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  35
Szerokość 2 [mm]:  24
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Tanie piasty koła w iParts.pl!

Piasta koła

Piasta koła w samochodzie to jeden z podstawowych elementów konstrukcji koła. Bez piasty żadne auto nie ruszy nawet z miejsca, ponieważ to ona łączy koło z całą konstrukcją pojazdu. Jakiekolwiek uszkodzenie lub awaria piasty może okazać się bardzo niebezpieczna, dlatego też dbanie o odpowiedni stan techniczny tego ...

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze