Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła RUVILLE do Porsche CAYMAN (987) S 3,4 Sport coupe 303KM, 223kW, benzyna (2008.08 - 2012.12)

Piasta koła A.B.S. Porsche CAYMAN (987) S 3,4 Sport coupe 303KM, 223kW, benzyna (2008.08 - 2012.12) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Porsche CAYMAN (987) S 3,4 Sport coupe 303KM, 223kW, benzyna (2008.08 - 2012.12) BENDIX
Piasta koła FAG Porsche CAYMAN (987) S 3,4 Sport coupe 303KM, 223kW, benzyna (2008.08 - 2012.12) FAG
Piasta koła GSP Porsche CAYMAN (987) S 3,4 Sport coupe 303KM, 223kW, benzyna (2008.08 - 2012.12) GSP
Piasta koła HART Porsche CAYMAN (987) S 3,4 Sport coupe 303KM, 223kW, benzyna (2008.08 - 2012.12) HART
Piasta koła IPD Porsche CAYMAN (987) S 3,4 Sport coupe 303KM, 223kW, benzyna (2008.08 - 2012.12) IPD
Piasta koła KAWE Porsche CAYMAN (987) S 3,4 Sport coupe 303KM, 223kW, benzyna (2008.08 - 2012.12) KAWE
Piasta koła METZGER Porsche CAYMAN (987) S 3,4 Sport coupe 303KM, 223kW, benzyna (2008.08 - 2012.12) METZGER
Piasta koła MOOG Porsche CAYMAN (987) S 3,4 Sport coupe 303KM, 223kW, benzyna (2008.08 - 2012.12) MOOG
Piasta koła NK Porsche CAYMAN (987) S 3,4 Sport coupe 303KM, 223kW, benzyna (2008.08 - 2012.12) NK
Piasta koła NSK Porsche CAYMAN (987) S 3,4 Sport coupe 303KM, 223kW, benzyna (2008.08 - 2012.12) NSK
Piasta koła OPTIMAL Porsche CAYMAN (987) S 3,4 Sport coupe 303KM, 223kW, benzyna (2008.08 - 2012.12) OPTIMAL
Piasta koła RUVILLE Porsche CAYMAN (987) S 3,4 Sport coupe 303KM, 223kW, benzyna (2008.08 - 2012.12) RUVILLE
Piasta koła SNR Porsche CAYMAN (987) S 3,4 Sport coupe 303KM, 223kW, benzyna (2008.08 - 2012.12) SNR
Piasta koła TRISCAN Porsche CAYMAN (987) S 3,4 Sport coupe 303KM, 223kW, benzyna (2008.08 - 2012.12) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:RUVILLE

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
RUVILLE
0 (0)
Kod produktu:
6708
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RUVILLE
Kod:
6708
Jednostka:
KPL
Średnica wewnętrzna [mm]:  42,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  80,00
Szerokość [mm]:  42,00
Do 100 dni na zwrot
196,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
RUVILLE
0 (0)
Kod produktu:
6709
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RUVILLE
Kod:
6709
Jednostka:
KPL
Średnica wewnętrzna [mm]:  42,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  80,00
Szerokość [mm]:  42,00
Do 100 dni na zwrot
204,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
RUVILLE
0 (0)
Kod produktu:
221592
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RUVILLE
Kod:
221592
Średnica [mm]:  80
Szerokość [mm]:  42
Średnica wewnętrzna [mm]:  42
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Do 100 dni na zwrot
RUVILLE
0 (0)
Kod produktu:
221593
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RUVILLE
Kod:
221593
Średnica [mm]:  80
Szerokość [mm]:  42
Średnica wewnętrzna [mm]:  42
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Do 100 dni na zwrot
RUVILLE
0 (0)
Kod produktu:
221415
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RUVILLE
Kod:
221415
Średnica [mm]:  80
Szerokość [mm]:  42
Średnica wewnętrzna [mm]:  42
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Piasta koła

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze