Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Mechanizm różnicowy PAYEN do Ford FOCUS I (DAW, DBW) RS liftback 215KM, 158kW, benzyna (2002.10 - 2004.11)

Mechanizm różnicowy CORTECO Ford FOCUS I (DAW, DBW) RS liftback 215KM, 158kW, benzyna (2002.10 - 2004.11) CORTECO
Mechanizm różnicowy ELRING Ford FOCUS I (DAW, DBW) RS liftback 215KM, 158kW, benzyna (2002.10 - 2004.11) ELRING
Mechanizm różnicowy BG AUTOMOTIVE LTD. Ford FOCUS I (DAW, DBW) RS liftback 215KM, 158kW, benzyna (2002.10 - 2004.11) BG AUTOMOTIVE LTD.
Mechanizm różnicowy DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford FOCUS I (DAW, DBW) RS liftback 215KM, 158kW, benzyna (2002.10 - 2004.11) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Mechanizm różnicowy FAST Ford FOCUS I (DAW, DBW) RS liftback 215KM, 158kW, benzyna (2002.10 - 2004.11) FAST
Mechanizm różnicowy MAXGEAR Ford FOCUS I (DAW, DBW) RS liftback 215KM, 158kW, benzyna (2002.10 - 2004.11) MAXGEAR
Mechanizm różnicowy METALCAUCHO Ford FOCUS I (DAW, DBW) RS liftback 215KM, 158kW, benzyna (2002.10 - 2004.11) METALCAUCHO
Mechanizm różnicowy OEM Ford FOCUS I (DAW, DBW) RS liftback 215KM, 158kW, benzyna (2002.10 - 2004.11) OEM
Mechanizm różnicowy PAYEN Ford FOCUS I (DAW, DBW) RS liftback 215KM, 158kW, benzyna (2002.10 - 2004.11) PAYEN
Mechanizm różnicowy TOPRAN Ford FOCUS I (DAW, DBW) RS liftback 215KM, 158kW, benzyna (2002.10 - 2004.11) TOPRAN
Mechanizm różnicowy TRISCAN Ford FOCUS I (DAW, DBW) RS liftback 215KM, 158kW, benzyna (2002.10 - 2004.11) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:PAYEN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PAYEN
0 (0)
Kod produktu:
NA5503
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
NA5503
Wysokość 1 [mm]:  8
Wysokość 2 [mm]:  10,2
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  40
Średnica zewnętrzna [mm]:  55
Rodzaj gwintu:  Gwint zmienny
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  A/BS
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Mechanizm różnicowy

Olej w dyferencjale, w mechanizmie różnicowym. Kiedy i jak wymienić? Na co zwrócić uwagę?

Jak należy postępować z olejem w dyferencjale? Czy, jak i kiedy należy wymieniać olej w mechanizmie różnicowym?

W tylnonapędowych samochodach z lat 80., 90, a nawet młodszych, mamy do czynienia z przekładnią różnicową, czyli tzw. dyferencjałem. W dyferencjale tym znajduje się olej, który zdaniem wielu producentów aut nie podlega obowiązkowi wymiany. Czy to prawda?

czytaj więcej >
Awaria mechanizmu różnicowego. Objawy uszkodzenia dyferencjału, najczęstsze usterki

Jak rozpoznać uszkodzenie mechanizmu różnicowego? Jakie objaw daje awaria dyferencjału?

Mechanizm różnicowy to w większości aut podzespół wyróżniający się naprawdę sporą wytrzymałością. Mimo to nawet on nie jest w stanie wytrzymać „zajeżdżania” auta na wszelkie możliwe sposoby. Jak możecie rozpoznać uszkodzenie dyferencjału?

czytaj więcej >

Dyferencjał, czyli mechanizm różnicowy w aucie

Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.

Mechanizm ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze