Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe LPR do Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02)

Klocki hamulcowe A.B.S. Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) A.B.S.
Klocki hamulcowe ABE Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) ABE
Klocki hamulcowe BORG & BECK Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BREMBO Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) BREMBO
Klocki hamulcowe DELPHI Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) DELPHI
Klocki hamulcowe FERODO RACING Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) FERODO
Klocki hamulcowe GIRLING Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) GIRLING
Klocki hamulcowe ICER Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) ICER
Klocki hamulcowe JURID Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) LPR
Klocki hamulcowe MAPCO Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) MAPCO
Klocki hamulcowe MAXGEAR Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) MAXGEAR
Klocki hamulcowe MINTEX Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) MINTEX
Klocki hamulcowe NK Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) NK
Klocki hamulcowe REMSA Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe SAMKO Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) SAMKO
Klocki hamulcowe SBS Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) SBS
Klocki hamulcowe TEXTAR Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) TOMEX
Klocki hamulcowe TRISCAN Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:LPR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LPR
5.0 (4)
Kod produktu:
05P351
niedostępny
5.0 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
05P351
Jednostka:
KPL
Grubość [mm]:  14,5
Wysokość [mm]:  56,8
Szerokość [mm]:  84,8
System hamulcowy:  ATE
Do 100 dni na zwrot
53,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Jak wymienić klocki hamulcowe?

Jak wymienić klocki hamulcowe?

Wymiana klocków hamulcowych to z pozoru łatwa czynność, z którą powinien poradzić sobie nawet mniej wprawny mechanik. Jak zatem we własnym zakresie wymienić klocki hamulcowe w samochodzie?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika w 2023?

Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych u mechanika w 2023? Gdzie jest najtaniej, a gdzie najdrożej?

Klocki hamulcowe są jednymi z najczęściej wymienianych elementów eksploatacyjnych każdego samochodu wyposażonego w tarczowy układ hamulcowy. Ich wymianę każdy z nas może próbować przeprowadzić samodzielnie lub zlecić ją mechanikowi. Ile to kosztuje? Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych w warsztacie w 2023 roku?

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze