Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe BREMBO do Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02)

Klocki hamulcowe A.B.S. Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) A.B.S.
Klocki hamulcowe ABE Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) ABE
Klocki hamulcowe BORG & BECK Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BREMBO Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) BREMBO
Klocki hamulcowe DELPHI Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) DELPHI
Klocki hamulcowe FERODO RACING Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) FERODO
Klocki hamulcowe GIRLING Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) GIRLING
Klocki hamulcowe ICER Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) ICER
Klocki hamulcowe JURID Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) LPR
Klocki hamulcowe MAPCO Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) MAPCO
Klocki hamulcowe MAXGEAR Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) MAXGEAR
Klocki hamulcowe MINTEX Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) MINTEX
Klocki hamulcowe NK Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) NK
Klocki hamulcowe REMSA Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe SAMKO Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) SAMKO
Klocki hamulcowe SBS Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) SBS
Klocki hamulcowe TEXTAR Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) TOMEX
Klocki hamulcowe TRISCAN Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BREMBO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BREMBO
4.8 (97)
Kod produktu:
P 85 006
niedostępny
4.8 (97)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMBO
Kod:
P 85 006
Jednostka:
KPL
Grubość [mm]:  15
Numer WVA:  20561
Szerokość [mm]:  85
Wysokość [mm]:  57
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Bez styku zużycia
System hamulcowy:  Teves
Do 100 dni na zwrot
82,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >
Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych

Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych. Co warto polecić właścicielom tych samochodów?

Wybór klocków hamulcowych do zwykłych aut z silnikami spalinowymi nie zawsze jest łatwy, a co dopiero w przypadku klocków hamulcowych do samochodów hybrydowych lub elektryków. A przecież czasem trzeba jakieś wybrać. Jak to zrobić? Na jakie klocki do hybryd i aut elektrycznych warto się zdecydować?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze