Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe TRW do Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie)

Klocki hamulcowe BOSCH Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) BOSCH
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe A.B.S. Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) A.B.S.
Klocki hamulcowe ABE Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) ABE
Klocki hamulcowe AISIN Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) AISIN
Klocki hamulcowe AKRON-MALÒ Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Klocki hamulcowe ASHIKA Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) ASHIKA
Klocki hamulcowe ATE Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) ATE
Klocki hamulcowe BENDIX Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) BENDIX
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe BORG & BECK Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BREMBO Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe CHAMPION Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) CHAMPION
Klocki hamulcowe CIFAM Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) CIFAM
Klocki hamulcowe COMLINE Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) COMLINE
Klocki hamulcowe DELPHI Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) DELPHI
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe EUROREPAR Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) EUROREPAR
Klocki hamulcowe FERODO Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) FERODO
Klocki hamulcowe FTE Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) GIRLING
Klocki hamulcowe HART Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) HELLA
Klocki hamulcowe HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Klocki hamulcowe ICER Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) ICER
Klocki hamulcowe IPARTS Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) IPARTS
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JAPKO Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) JAPKO
Klocki hamulcowe JP GROUP Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) JP GROUP
Klocki hamulcowe JURATEK Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) JURATEK
Klocki hamulcowe JURID Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) JURID
Klocki hamulcowe KAMOKA Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) KAMOKA
Klocki hamulcowe KAVO PARTS Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) KAVO PARTS
Klocki hamulcowe KAWE Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) LPR
Klocki hamulcowe MAPCO Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) MAPCO
Klocki hamulcowe MAXGEAR Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) MAXGEAR
Klocki hamulcowe METELLI Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) METELLI
Klocki hamulcowe METZGER Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) METZGER
Klocki hamulcowe MEYLE Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) MEYLE
Klocki hamulcowe MINTEX Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NIPPARTS Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) NIPPARTS
Klocki hamulcowe NK Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) NK
Klocki hamulcowe NPS Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) NPS
Klocki hamulcowe OPTIMAL Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) OPTIMAL
Klocki hamulcowe QUARO Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) QUARO
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe RAICAM Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) SAMKO
Klocki hamulcowe SWAG Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) SWAG
Klocki hamulcowe TEXTAR Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) TRW
Klocki hamulcowe VALEO Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) VALEO
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) ZIMMERMANN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TRW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.9 (219)
Kod produktu:
GDB2005
dostępny
4.9 (219)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
GDB2005
Jednostka:
KPL
Ograniczenia producenta:  WAGNER
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Z akustycznym czujnikiem zużycia
Długość [mm]:  194,00
Wysokość [mm]:  68,2
Grubość [mm]:  16,50
Oznaczenie kontrolne:  E9 90R-02A1062/3639
Do 100 dni na zwrot
210,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe TRW Electric Blue - do samochodów elektrycznych i hybrydowych

TRW Electric Blue, czyli klocki hamulcowe dla samochodów elektrycznych i hybrydowych. Czym różnią się od tych zwykłych?

Samochody z napędem elektrycznym, a zwłaszcza te z napędem hybrydowym, pod wieloma względami przypominają standardowe auta z klasycznym silnikiem spalinowym. Ponieważ jednak ich posiadacze coraz mocniej pragnął podkreślać wszelkie atuty swoich niskoemisyjnych pojazdów, producenci części zostali zmuszeni do szukania zupełnie nowych, specjalnie do tego przystosowanych rozwiązań. I tak właśnie powstały klocku hamulcowe TRW Electric Blue – pierwsze takie klocki dla aut elektrycznych.

czytaj więcej >
Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych

Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych. Co warto polecić właścicielom tych samochodów?

Wybór klocków hamulcowych do zwykłych aut z silnikami spalinowymi nie zawsze jest łatwy, a co dopiero w przypadku klocków hamulcowych do samochodów hybrydowych lub elektryków. A przecież czasem trzeba jakieś wybrać. Jak to zrobić? Na jakie klocki do hybryd i aut elektrycznych warto się zdecydować?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze