Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP ASSO do Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 516 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie)

Filtr cząstek stałych DPF/FAP ASSO Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 516 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) ASSO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BM CATALYSTS Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 516 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) BM CATALYSTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BOSAL Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 516 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) BOSAL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EEC Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 516 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) EEC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP FA1 Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 516 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) FA1
Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 516 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) HELLA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IMASAF Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 516 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) IMASAF
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KAMOKA Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 516 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) KAMOKA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP LRT Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 516 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) LRT
Filtr cząstek stałych DPF/FAP MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 516 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) MAXGEAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP NTY Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 516 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) NTY
Filtr cząstek stałych DPF/FAP OYODO Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 516 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) OYODO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP QUINTON HAZELL Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 516 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP SKV GERMANY Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 516 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) SKV GERMANY
Filtr cząstek stałych DPF/FAP WALKER Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 516 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) WALKER
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ASSO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ASSO
0 (0)
Kod produktu:
28.15009
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASSO
Kod:
28.15009
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Numer seryjny:  28.15009
Do 100 dni na zwrot
ASSO
0 (0)
Kod produktu:
28.15015
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASSO
Kod:
28.15015
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Numer seryjny:  28.15015
Do 100 dni na zwrot
ASSO
0 (0)
Kod produktu:
28.15017
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASSO
Kod:
28.15017
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Numer seryjny:  28.15017
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Objawy zapchanego DPF. Dlaczego filtr DPF się zatyka?

Dlaczego filtr DPF się zatyka? Jak rozpoznać objawy jego zapchania?

Mało która część samochodowa wzbudza równie wiele kontrowersji, co filtr cząstek stałych w silnikach Diesla, czyli popularny DPF. Tym, czego obawia się większość kierowców, jest moment, w którym filtr ten zostanie ostatecznie zapchany. Zawsze bowiem oznacza to mniejsze lub większe wydatki. A po czym poznać, ze filtr w Waszym samochodzie się zapchał? Spokojnie, auto samo Was o tym poinformuje.

czytaj więcej >
Czujnik temperatury spalin (EGT) - objawy uszkodzenia i naprawa

Czujnik temperatury spalin dba o Twoją turbosprężarkę, katalizator i filtr cząstek stałych jak nikt inny

W nowoczesnych silnikach spalinowych monitorowanie temperatury spalin jest konieczne do odpowiedniego zarządzania oraz diagnostyki systemu oczyszczania spalin, a także zabezpieczenia konkretnych elementów szczególnie wrażliwych na przeciążenia termiczne. Ponadto coraz bardziej rygorystyczne przepisy odnośnie emisji spalin do atmosfery sprawiają, że taki czujnik to już nie motoryzacyjna ekstrawagancja, lecz konieczny element każdego współczesnego auta.

czytaj więcej >
Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Filtr cząstek stałych powstał w dobie pro ekologicznych konstrukcji poszczególnych auto części, by spełnić europejskie normy emisji spalin. Cel osiągnięto - zastosowanie tego filtra sprawia, że do środowiska trafia mniej szkodliwych spalin. Niestety, mimo dobrych intencji, filtr cząstek stałych został przez kierowców znienawidzony. Dlaczego?

czytaj więcej >
Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych, zwany w skrócie DPF bądź FAP, to jeden z filtrów wykorzystywanych w systemach wydechowych w silnikach Diesla. Jego podstawowym zadaniem jest oczyszczanie spalin z cząstek sadzy. Filtry cząstek stałych znajdują się na rynku od 1980 roku, ale dopiero w 1996 roku zostały wykorzystane w motoryzacji. Opracowanie DPF-a spowodowało zmniejszenie emisji czarnego dymu, z którego znane były silniki wysokoprężne starszej generacji.

czytaj więcej >

Filtry DPF/FAP

Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Systemy filtrów cząstek stałych tj. DPF czy FAP zostały stworzone w dobie ekologicznych rozwiązań, by jak najlepiej dbać o środowisko i spełnić europejskie normy względem emisji spalin. Cel został osiągnięty. Niestety, filtry cząstek stałych stały się także dużym problemem kierowców, którzy kupili samochód wyposażony w silnik diesla. ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze