Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP NTY do Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 516 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie)

Filtr cząstek stałych DPF/FAP ASSO Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 516 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) ASSO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BM CATALYSTS Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 516 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) BM CATALYSTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BOSAL Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 516 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) BOSAL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EEC Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 516 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) EEC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP FA1 Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 516 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) FA1
Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 516 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) HELLA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IMASAF Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 516 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) IMASAF
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KAMOKA Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 516 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) KAMOKA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP LRT Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 516 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) LRT
Filtr cząstek stałych DPF/FAP MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 516 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) MAXGEAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP NTY Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 516 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) NTY
Filtr cząstek stałych DPF/FAP OYODO Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 516 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) OYODO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP QUINTON HAZELL Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 516 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP SKV GERMANY Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 516 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) SKV GERMANY
Filtr cząstek stałych DPF/FAP WALKER Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 516 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2006.06 - obecnie) WALKER
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:NTY

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0)
Kod produktu:
DPF-ME-001
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
DPF-ME-001
Jednostka:
szt
Typ katalizatora:  Z katalizatorem Diesel (Oxi-Kat)
Ciężar netto [g]:  7030
Numer seryjny:  DPF-ME-001
Do 100 dni na zwrot
1477,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NTY
0 (0)
Kod produktu:
DPF-ME-004
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
DPF-ME-004
Jednostka:
szt
Numer seryjny:  DPF-ME-004
Do 100 dni na zwrot
1824,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Jak wyczyścić filtr DPF / FAP (cząstek stałych) w samochodzie?

W jaki sposób można wyczyścić filtr cząstek stałych? Jakie metody są możliwe do zastosowania w autach z filtrami DPF, GPF i FAP?

Nieuniknionym efektem działania filtrów cząstek stałych, a więc DPF, GPF czy FAP, jest zbierający się w ich wnętrzu popiół oraz wszelkie zabrudzenia niesione przez wychodzące z silnika spaliny. W jaki sposób tak zabrudzone filtry można wyczyścić?

czytaj więcej >
Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych, zwany w skrócie DPF bądź FAP, to jeden z filtrów wykorzystywanych w systemach wydechowych w silnikach Diesla. Jego podstawowym zadaniem jest oczyszczanie spalin z cząstek sadzy. Filtry cząstek stałych znajdują się na rynku od 1980 roku, ale dopiero w 1996 roku zostały wykorzystane w motoryzacji. Opracowanie DPF-a spowodowało zmniejszenie emisji czarnego dymu, z którego znane były silniki wysokoprężne starszej generacji.

czytaj więcej >
Objawy zapchanego DPF. Dlaczego filtr DPF się zatyka?

Dlaczego filtr DPF się zatyka? Jak rozpoznać objawy jego zapchania?

Mało która część samochodowa wzbudza równie wiele kontrowersji, co filtr cząstek stałych w silnikach Diesla, czyli popularny DPF. Tym, czego obawia się większość kierowców, jest moment, w którym filtr ten zostanie ostatecznie zapchany. Zawsze bowiem oznacza to mniejsze lub większe wydatki. A po czym poznać, ze filtr w Waszym samochodzie się zapchał? Spokojnie, auto samo Was o tym poinformuje.

czytaj więcej >
Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Mokry filtr cząstek stałych to doskonałe rozwiązanie, swoją funkcjonalnością i możliwościami przewyższające filtr suchy. Niestety, posiada on jedną poważną wadę, którą jest koszt eksploatacji. Na szczęście koszty te, przynajmniej częściowo, można ograniczyć. Wystarczy wiedzieć, jak używać samochodu z mokrym filtrem i spróbować samodzielnie uzupełniać poziom niezbędnego do jego funkcjonowania płynu Eolys.

czytaj więcej >

Filtry DPF/FAP

Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Systemy filtrów cząstek stałych tj. DPF czy FAP zostały stworzone w dobie ekologicznych rozwiązań, by jak najlepiej dbać o środowisko i spełnić europejskie normy względem emisji spalin. Cel został osiągnięty. Niestety, filtry cząstek stałych stały się także dużym problemem kierowców, którzy kupili samochód wyposażony w silnik diesla. ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze