Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP JMJ do Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08)

Filtr cząstek stałych DPF/FAP BM CATALYSTS Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) BM CATALYSTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP FAST Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) FAST
Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) HELLA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IMASAF Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) IMASAF
Filtr cząstek stałych DPF/FAP JMJ Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) JMJ
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KAMOKA Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) KAMOKA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP MAXGEAR Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) MAXGEAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP NTY Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) NTY
Filtr cząstek stałych DPF/FAP OYODO Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) OYODO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP WALKER Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) WALKER
Producent:JMJ

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JMJ
0 (0)
Kod produktu:
1066
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JMJ
Kod:
1066
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Ciężar [kg]:  7,15
Wersja:  COR
Do 100 dni na zwrot
2491,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Czujnik temperatury spalin (EGT) - objawy uszkodzenia i naprawa

Czujnik temperatury spalin dba o Twoją turbosprężarkę, katalizator i filtr cząstek stałych jak nikt inny

W nowoczesnych silnikach spalinowych monitorowanie temperatury spalin jest konieczne do odpowiedniego zarządzania oraz diagnostyki systemu oczyszczania spalin, a także zabezpieczenia konkretnych elementów szczególnie wrażliwych na przeciążenia termiczne. Ponadto coraz bardziej rygorystyczne przepisy odnośnie emisji spalin do atmosfery sprawiają, że taki czujnik to już nie motoryzacyjna ekstrawagancja, lecz konieczny element każdego współczesnego auta.

czytaj więcej >
Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Filtr cząstek stałych powstał w dobie pro ekologicznych konstrukcji poszczególnych auto części, by spełnić europejskie normy emisji spalin. Cel osiągnięto - zastosowanie tego filtra sprawia, że do środowiska trafia mniej szkodliwych spalin. Niestety, mimo dobrych intencji, filtr cząstek stałych został przez kierowców znienawidzony. Dlaczego?

czytaj więcej >
Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Mokry filtr cząstek stałych to doskonałe rozwiązanie, swoją funkcjonalnością i możliwościami przewyższające filtr suchy. Niestety, posiada on jedną poważną wadę, którą jest koszt eksploatacji. Na szczęście koszty te, przynajmniej częściowo, można ograniczyć. Wystarczy wiedzieć, jak używać samochodu z mokrym filtrem i spróbować samodzielnie uzupełniać poziom niezbędnego do jego funkcjonowania płynu Eolys.

czytaj więcej >
Objawy zapchanego DPF. Dlaczego filtr DPF się zatyka?

Dlaczego filtr DPF się zatyka? Jak rozpoznać objawy jego zapchania?

Mało która część samochodowa wzbudza równie wiele kontrowersji, co filtr cząstek stałych w silnikach Diesla, czyli popularny DPF. Tym, czego obawia się większość kierowców, jest moment, w którym filtr ten zostanie ostatecznie zapchany. Zawsze bowiem oznacza to mniejsze lub większe wydatki. A po czym poznać, ze filtr w Waszym samochodzie się zapchał? Spokojnie, auto samo Was o tym poinformuje.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze