Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP OYODO do Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08)

Filtr cząstek stałych DPF/FAP BM CATALYSTS Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) BM CATALYSTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP FAST Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) FAST
Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) HELLA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IMASAF Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) IMASAF
Filtr cząstek stałych DPF/FAP JMJ Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) JMJ
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KAMOKA Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) KAMOKA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP MAXGEAR Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) MAXGEAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP NTY Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) NTY
Filtr cząstek stałych DPF/FAP OYODO Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) OYODO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP WALKER Iveco DAILY IV Skrzynia 40C12 V, 40C14 V/P Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) WALKER
Producent:OYODO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OYODO
0 (0)
Kod produktu:
20N0108-OYO
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OYODO
Kod:
20N0108-OYO
Jednostka:
szt
Norma emisji spalin:  Euro 4
Nie dla normy czystożci spalin:  Euro 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z elementami do montażu
Gwarancja:  3 lata gwarancji
Długość [mm]:  600
Do 100 dni na zwrot
1787,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Filtr cząstek stałych powstał w dobie pro ekologicznych konstrukcji poszczególnych auto części, by spełnić europejskie normy emisji spalin. Cel osiągnięto - zastosowanie tego filtra sprawia, że do środowiska trafia mniej szkodliwych spalin. Niestety, mimo dobrych intencji, filtr cząstek stałych został przez kierowców znienawidzony. Dlaczego?

czytaj więcej >
Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych, zwany w skrócie DPF bądź FAP, to jeden z filtrów wykorzystywanych w systemach wydechowych w silnikach Diesla. Jego podstawowym zadaniem jest oczyszczanie spalin z cząstek sadzy. Filtry cząstek stałych znajdują się na rynku od 1980 roku, ale dopiero w 1996 roku zostały wykorzystane w motoryzacji. Opracowanie DPF-a spowodowało zmniejszenie emisji czarnego dymu, z którego znane były silniki wysokoprężne starszej generacji.

czytaj więcej >
Objawy zapchanego DPF. Dlaczego filtr DPF się zatyka?

Dlaczego filtr DPF się zatyka? Jak rozpoznać objawy jego zapchania?

Mało która część samochodowa wzbudza równie wiele kontrowersji, co filtr cząstek stałych w silnikach Diesla, czyli popularny DPF. Tym, czego obawia się większość kierowców, jest moment, w którym filtr ten zostanie ostatecznie zapchany. Zawsze bowiem oznacza to mniejsze lub większe wydatki. A po czym poznać, ze filtr w Waszym samochodzie się zapchał? Spokojnie, auto samo Was o tym poinformuje.

czytaj więcej >
Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Mokry filtr cząstek stałych to doskonałe rozwiązanie, swoją funkcjonalnością i możliwościami przewyższające filtr suchy. Niestety, posiada on jedną poważną wadę, którą jest koszt eksploatacji. Na szczęście koszty te, przynajmniej częściowo, można ograniczyć. Wystarczy wiedzieć, jak używać samochodu z mokrym filtrem i spróbować samodzielnie uzupełniać poziom niezbędnego do jego funkcjonowania płynu Eolys.

czytaj więcej >

Filtry DPF/FAP

Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Systemy filtrów cząstek stałych tj. DPF czy FAP zostały stworzone w dobie ekologicznych rozwiązań, by jak najlepiej dbać o środowisko i spełnić europejskie normy względem emisji spalin. Cel został osiągnięty. Niestety, filtry cząstek stałych stały się także dużym problemem kierowców, którzy kupili samochód wyposażony w silnik diesla. ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze