Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA do Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07)

Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja AKRON-MALÒ Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) AKRON-MALÒ
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja COMLINE Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) COMLINE
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja EUROREPAR Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) EUROREPAR
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja FAI AUTOPARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) FAI AUTOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja IPSA Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) IPSA
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KAVO PARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) KAVO PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Peugeot 205 II (20A/C) 1.0 liftback 44KM, 32kW, benzyna (1987.08 - 1990.07) TRISCAN
Producent:KAMOKA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
2019010
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
2019010
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Dla numeru OE:  503323
Do 100 dni na zwrot
57,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KAMOKA
4.5 (15 ocen)
Kod produktu:
2000969
dostępny
4.5 (15 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
2000969
Jednostka:
szt
Rodzaj amortyzatorów:  Olejowy
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora:  Górne oko
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
Do 100 dni na zwrot
98,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze