Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka SASIC do Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie)

Turbosprężarka ELRING Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DRI Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) FA1
Turbosprężarka FAST Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) FAST
Turbosprężarka LUCAS Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka SASIC Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka TURBORAIL Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) TURBORAIL
Turbosprężarka VICTOR REINZ Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:SASIC

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1820042
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
1820042
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Zawiera komplet uszczelek
Dla numeru OE:  1609343680
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  Garrett 7505100001
Ograniczenia producenta:  GT2256V
Do 100 dni na zwrot
SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1820132
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
1820132
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  BWarner 53039700081
Ograniczenia producenta:  BWarner 53039880081
Dla numeru OE:  0375F6
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Zawiera komplet uszczelek
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze