Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka HEPU do Mercedes-benz SLK (R172) 200 (172.434) kabriolet 184KM, 135kW, benzyna (2015.04 - obecnie)

Turbosprężarka FA1 Mercedes-benz SLK (R172) 200 (172.434) kabriolet 184KM, 135kW, benzyna (2015.04 - obecnie) FA1
Turbosprężarka AJUSA Mercedes-benz SLK (R172) 200 (172.434) kabriolet 184KM, 135kW, benzyna (2015.04 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DOLZ Mercedes-benz SLK (R172) 200 (172.434) kabriolet 184KM, 135kW, benzyna (2015.04 - obecnie) DOLZ
Turbosprężarka ELRING Mercedes-benz SLK (R172) 200 (172.434) kabriolet 184KM, 135kW, benzyna (2015.04 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ESEN SKV Mercedes-benz SLK (R172) 200 (172.434) kabriolet 184KM, 135kW, benzyna (2015.04 - obecnie) ESEN SKV
Turbosprężarka GK Mercedes-benz SLK (R172) 200 (172.434) kabriolet 184KM, 135kW, benzyna (2015.04 - obecnie) GK
Turbosprężarka HEPU Mercedes-benz SLK (R172) 200 (172.434) kabriolet 184KM, 135kW, benzyna (2015.04 - obecnie) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz SLK (R172) 200 (172.434) kabriolet 184KM, 135kW, benzyna (2015.04 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka PIERBURG Mercedes-benz SLK (R172) 200 (172.434) kabriolet 184KM, 135kW, benzyna (2015.04 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka REINZ Mercedes-benz SLK (R172) 200 (172.434) kabriolet 184KM, 135kW, benzyna (2015.04 - obecnie) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Mercedes-benz SLK (R172) 200 (172.434) kabriolet 184KM, 135kW, benzyna (2015.04 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Mercedes-benz SLK (R172) 200 (172.434) kabriolet 184KM, 135kW, benzyna (2015.04 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TOPRAN Mercedes-benz SLK (R172) 200 (172.434) kabriolet 184KM, 135kW, benzyna (2015.04 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SLK (R172) 200 (172.434) kabriolet 184KM, 135kW, benzyna (2015.04 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Producent:HEPU

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HEPU
4.8 (20)
Kod produktu:
AP8338
niedostępny
4.8 (20)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HEPU
Kod:
AP8338
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Napięcie [V]:  12
Dla numeru OE:  A 000 500 26 86
Do 100 dni na zwrot
812,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Najlepsze turbosprężarki

TurbosprężarkaLiczba samochodów wyposażonych w turbosprężarki stale rośnie, bez względu na ilość cylindrów oraz pojemność jednostki napędowej. Każdy chce dziś posiadać auto doładowane, wykorzystujące jego maksymalną moc przy jednoczesnym zużyciu optymalnej ilości paliwa. Pozwala na to ...

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze