Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELRING do Ford MONDEO III sedan (B4Y) 2.2 TDCi sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.09 - 2007.03)

Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford MONDEO III sedan (B4Y) 2.2 TDCi sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.09 - 2007.03) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Ford MONDEO III sedan (B4Y) 2.2 TDCi sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.09 - 2007.03) DRI
Turbosprężarka ELRING Ford MONDEO III sedan (B4Y) 2.2 TDCi sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.09 - 2007.03) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Ford MONDEO III sedan (B4Y) 2.2 TDCi sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.09 - 2007.03) ELSTOCK
Turbosprężarka GARRETT Ford MONDEO III sedan (B4Y) 2.2 TDCi sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.09 - 2007.03) GARRETT
Turbosprężarka LUCAS Ford MONDEO III sedan (B4Y) 2.2 TDCi sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.09 - 2007.03) LUCAS
Turbosprężarka NISSENS Ford MONDEO III sedan (B4Y) 2.2 TDCi sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.09 - 2007.03) NISSENS
Turbosprężarka SASIC Ford MONDEO III sedan (B4Y) 2.2 TDCi sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.09 - 2007.03) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Ford MONDEO III sedan (B4Y) 2.2 TDCi sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.09 - 2007.03) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Ford MONDEO III sedan (B4Y) 2.2 TDCi sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.09 - 2007.03) TMI
Producent:ELRING

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
733.570
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
733.570
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z osłoną termiczną
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Dla numeru OE:  1201231
Dla numeru OE:  1314578
Dla numeru OE:  1331070
Dla numeru OE:  1349804
Dla numeru OE:  1351732
Dla numeru OE:  1357585
Dla numeru OE:  1363953
Dla numeru OE:  1383649
Dla numeru OE:  1387113
Dla numeru OE:  1415651
Dla numeru OE:  1435150
Dla numeru OE:  1578770
Dla numeru OE:  1S7Q-6K682-AK
Dla numeru OE:  2C1Q-6K682-BA
Dla numeru OE:  2C1Q-6K682-BB
Dla numeru OE:  2C1Q-6K682-BC
Dla numeru OE:  2C1Q-6K682-BD
Dla numeru OE:  2C1Q-6K682-BE
Dla numeru OE:  2S7Q-6K682-AC
Dla numeru OE:  2S7Q-6K682-AD
Dla numeru OE:  2S7Q-6K682-AE
Dla numeru OE:  2S7Q-6K682-AF
Dla numeru OE:  2S7Q-6K682-AG
Dla numeru OE:  3S7Q-6K682-AF
Dla numeru OE:  4S7Q-6K682-EE
Dla numeru OE:  4S7Q-6K682-EF
Dla numeru OE:  4S7Q-6K682-EJ
Dla numeru OE:  4S7Q-6K682-EL
Dla numeru OE:  4S7Q-6K682-EN
Dla numeru OE:  5S7Q-6K682-AB
Dla numeru OE:  5S7Q-6K682-AC
Dla numeru OE:  5S7Q-6K682-AD
Dla numeru OE:  5S7Q-6K682-AE
Dla numeru OE:  5S7Q-6K682-AF
Dla numeru OE:  708618-0004
Dla numeru OE:  708618-0005
Dla numeru OE:  708618-0006
Dla numeru OE:  708618-0007
Dla numeru OE:  708618-5009S
Dla numeru OE:  708618-5011S
Dla numeru OE:  714467-0003
Dla numeru OE:  714467-0004
Dla numeru OE:  714467-0005
Dla numeru OE:  714467-0007
Dla numeru OE:  714467-0008
Dla numeru OE:  714467-0012
Dla numeru OE:  714467-0013
Dla numeru OE:  714467-5014S
Dla numeru OE:  728860-0007
Dla numeru OE:  728860-0009
Dla numeru OE:  728860-5010S
Dla numeru OE:  728860-5013S
Dla numeru OE:  728860-5015S
Dla numeru OE:  752233-0002
Dla numeru OE:  752233-0003
Dla numeru OE:  752233-0004
Dla numeru OE:  752233-0007
Do 100 dni na zwrot
235,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze